Ik wil graag een behangboom maken. Maar over wat voor behang moet je dat heen plakken? Ik dacht aan vliesbehang met zo'n lichte wafelstructuur. Of is dat al te hobbelig? Dit behang dacht ik aan, en dan taupe geschilderd. Glasvlies Standaard 25x1M | Glasvlies | www.behangwereld.nl Ik hoor graag tips!
Nou er zit nu al behang op alle muren van de kamer. Is dat niet gek als één muur dan gestuct is en de andere 3 behangen?
wat voor behang zit erop dan? Over de glasweefsel heen lijmen is erg moeilijk, dan kun je er beter glad behang onder hebben. Er is ook glasvlies dit is eigenlijk hetzelfde als de weefsel maar dan glad.
Er zit nu Pip behang met vogelprint op die muur Dus dat moet echt vervangen door een basisbehang waar die boom op kan. Bedankt voor de tip! Ga vanmiddag eens in de winkel kijken.
Beetje structuur wil wel hoor, maar de weefsel is echt te grof. Dat ga je ook door de boom heen zien. Succes.
Je kunt ook een mdf boom beplakken met behang en dan met bijv. dubbelzijdige tape op de muur plakken. Deze bijvoorbeeld Behangboom MDF XXL | MDF | villapolkadot Succes!