Ik heb even een vraagje. .we zijn nu bezig in de babykamer en manlief doet t schilderwerk maar we moeten nog behangen..en ik zou graag willen helpen daarmee..kan k gewoon meehelpen of wordt dat afgeraden? Aangezien de behanglijm damp.. Weet niet of t topic hier thuishoort trouwens
Goh, als dat schadelijk zou moeten zijn..... Dan had ik een heel ziek zoontje moeten hebben . Met al dat doet dingen zou ik wel goed ventileren (wat ik niet zwanger ook zou doen). Heb zwanger een heel huis behangen en ook redelijk wat geverfd. Helemaal goed gekomen! Lekker klussen voor t kamertje van je knul!
Ja indd ventileren is belangrijk! kan k me lekker gaan uitleven met manlief als die klaar is met t schilderwerk
Schilderen mag ook gewoon toch? Verf op terpetinebasis wordt afgeraden, maar zolang je goed ventileert en niet je hele zwangerschap met je neus in een blik verf rondloopt zou dat ook wel mee vallen. Veel plezier met het klaar maken van de kamer, zo leuk om te doen!
Behanglijm dampt toch niet? Ik zou me daar niet zoveel zorgen over maken. Alleen meer rust nemen tijdens het behangen, omdat het lichamelijk wel eens zwaarder zou kunnen zijn.
haha ik heb met 26 weken ook nog t kamertje staan schilderen hoor! zolang je t niet 40 weken lang doet zal t niet zo'n kwaad kunnen
Ik ben ook lekker aan het verven geweest (en idd ook lak op terpentinebasis). Ramen open zetten en daarna ff uit die kamer blijven. Zolang je lichaam nog meewerkt zal het wel meevallen.
Ja indd t zal puur lichamelijk zijn dan schadelijk en zeker niet 7 dagen in de week met je neus in de verfpot hangen
Ik heb met 23 weken de hele babykamer zelf geschilderd, ramen open en verven maar (of behangen) veel plezier !