Het leek nog gisteren maar het is toch echt een jaar geleden. Vandaag ben ik 1 jaar getrouwd met de liefde van mijn leven. Heb een kleinigheidje gehaald voor mn man en Lieve is aan het kleuren geslagen met de krijtjes op papier Mn man gaat ook wat voor mij halen,ben benieuwd Hij komt ook ietsjes eerder thuis van zn werk vandaag zei hij. 1 jaar getrouwd alweer maar ben nog net zo verliefd en gelukkig als toen Liefs!
Dank je! We doen er vandaag niet echt veel aan. Zaterdag avond zijn we lekker uit eten geweest bij de griek met een uitgebreid 3 gangen menu. Was echt zo heerlijk! En nu willen we komend weekend naar de dierentuin. Niet bepaald romantisch haha maar Lieve kon niet naar mn ouders want het is uiteraard carnaval. Dus ipv een weekendje weg gaan we lekker een dagje weg en de dierentuin is ook hartstikke leuk voor Lieve(moet het wel droog blijven natuurlijk!)
hey meid van harte gefeliciteerd he wat lief dat lieve zo aan het kleuren is geslagen zeg maak er een leuke dag van dikke kus marline
Gefeliciteerd! Wat gaat het snel he! Ben zelf over 2 weken alweer een half jaar getrouwd! Gaat echt te snel! Maak er een leuke dag van alsnog! KuZzz
gefeliciteerd meid! en ja idd de tijd gaat veel te snel... ik herinner me het ook als de dag van gisteren en is toch ook al weer een dik jaar geleden
Gefeliciteerd meid, leuk ook dat je naar de dierentuin gaat, wel zo leuk ook voor Lieve, met z'n 3en is het toch veel leuker