Het is nog een beetje onwerkelijk maar gisteren is Vl. Op z'n knieën gegaan!!!! Ben benieuwd naar jullie verhalen. Hoe hebben jullie je getuigen gevraagd? Wat voor bedankjes? Hadden jullie nog iets origineels? Hihihi kan het nog niet helemaal geloven
Gefeliciteerd!! Leuk he dat gevoel? Ik ben een maand geleden gevraagd en moest er gewoon een week van bijkomen Wij hebben onze getuigen (ik mijn broertje, hij zijn zusje) gewoon gevraagd, niks origineels aan gedaan. Inmiddels hebben we de locatie vaststaan, heb ik mijn droomjurk gevonden en gaan we binnenkort ringen uitzoeken! Er moet nog ontzettend veel gebeuren maar gelukkig hebben we nog even de tijd. Ik vind het allemaal erg spannend en voor iemand die niet per se hoefde te trouwen sta ik nu wel erg te trappelen Nogmaals gefeliciteerd en geniet van de voorbereiding!
Super leuk! Gefeliciteerd!! Misschien handiger, in algemeen en dan clubs is een topic van trouwen in 2015. En in de lounge hangt er nog 1 van trouwen in 2014. Daar staan heel veel tips en iedereen is bezig met hetzelfde. Ik heb er veel aan gehad!
Gefeliciteerd en nu kan de voorpret beginnen. Wij gaan volgend jaar trouwen weet niet wanneer jullie maar er is een topic in algemene clubs trouwen in 2015. Dus ik zou zeggen klets daar gezellig mee. Getuigen vragen is hier anders verlopen dan de bedoeling was. Hebben beide onze ouders gevraagd. Bedankjes maak ik zelf. Moeilijk te bevatten he geniet nog maar even na
Gefeliciteerd. Gezellig inderdaad als je komt meeschrijven bij het trouwen in 2015 clubje! (Staat bij de algemene clubs)
Gefeliciteerd. Wij hebben de getuigen (ik mijn oudste en jongste zus en hij zijn 2 zwagers) gewoon op de man af gevraagd. Locatie, gemeentehuis, dj en fotograaf staan al vast. Ga donderdag trouwjurk passen, kan bijna niet wachten.
Proficiat!! Wij zijn afgelopen 28 Mei getrouwd, hij had zijn broer gevraagd en ik zijn moeder, gewoon recht op de man af, niks bijzonders gedaan eigenlijk
Proficiat! De getuigen hebben we gewoon mondeling gevraagd.. Als bedankjes hadden wij allemaal verschillende soorten confituur & choco in authentieke potjes Vonden de gasten heel leuk!
Nogmaals gefeliciteerd Onze getuigen hebben we gewoon gevraagd, niets bijzonders.. We zijn een aantal weken na de bruiloft als dank voor alles wat ze hebben gedaan met de getuigen (broers en zussen) en de ouders uit eten geweest. Als bedankjes voor de gasten hadden we een zakje snoepjes met een kaartje eraan. Ik kan als bedankje in ieder geval iets eetbaars aanraden, de rest verdwijnt toch in de prullenbak