effe spuien....

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

woest ben ik....:x

laat ik het kort houden...

we zijn zoals sommige wel weten misschien bezig met een nieuw huis te bouwen. we willen er gewoon 1 maart in. dit is ook gewoon goed te doen mits................. een hele hoop mensen gewoon eens hun afspraken nakomen:x:x:x voorbeeld:

6 weken geleden een mail gehad van de gas aansluiter dat we deze week het gas aangesloten kregen.... heel de week niemand gezien.... vandaag gebeld... ja sorrie meneer we lopen uit... JA LAAT DAT DAN EVEN WETEN.!!!! we moeten gewoon de vloerverwarming gaan aanzetten voor de vloer boven erin kan ( houten vloer) deze komt volgende week.

stucadoor gebeld voor een prijsopgave voor plafondlijsten. zou uiterlijk woensdag met een offerte komen. tis nu vrijdag bij mijn weten ;) niets!

schilder: zou uiterlijk gister met een offerte komen. NIETS!

ja zo schiet het dus niet op. bah! maar owee als WIJ te laat komen met een offerte, of mensen in een drukke periode niet meteen geholpen kunnen worden. grrrrrrrrrrrrrrrr ben het even helemaal spuugzat. bah bah bah bah:x

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Kan het me heel goed voorstellen. Heb daar ook een afschuwelijke hekel aan!
    Hopelijk komt het snel goed en kunnen jullie alsnog per 1 maart jullie huisje in. Dan maken ze maar overuren :p

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Plurkie, als eerste...

Een knuffel voor jou!!

Die schilder en stucadoor hadden me wat kunnen krijgen! Willen ze nu werken of niet?!
    Als iemand zegt woensdag offerte, = dat ook woensdag en niet later. Dan ben je mooi makkelijk dus.

Ik zou verder kijken! (eventueel een oproep op MP!)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat klote gas is gewoon het belangrijkste..... beneden zijn ze al wel met deavloer bezig maar dat zijn tegels. maar boven komt er dus hout dus moet er gewoon effe flink gestookt worden. daar komt bij dat de trap half februari geleverd wordt ( dus waarschijnlijk als we dan net kunnen stoken) maar voor de trap mag er juist weer niet hard gestookt worden. lekker hoor. ooh ben echt verdrietig... wil gewoon nog een paar weekjes op orde kunnen komen voor de beeb komt. pfff plurk kwam anderhalve week te vroeg. ik hoop dat deze echt minstens tot 10 april blijft zitten....hou men benen maar stevig bij mekaar

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

fullhouse@ ja meid. zo denk ik ook... punt is alleen. die lui zijn veelal ook weer klanten van ons.... dus ja je moet mekaar beetje te vriend houden. das de schijt ervan!:x

dank voor je knuffel..:) dat helpt!;)

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Alles valt of staat bij een goede communicatie. Dat blijkt hier wel weer.

Helaas besteden bedrijven hier te weinig aandacht aan. Mijn man heeft een klus en adviesbureau en doet hele woningrenovaties, maar ook hij heeft geregeld boze klanten aan de telefoon. Gewoon omdat het soms niet bij te houden is. Om dit op te lossen ga ik vanaf maart zijn afspraken beheren en waarschijnlijk wat minder werken. Hopelijk is het dan zo opgelost.

Ik begrijp de klanten altijd heel goed en mijn man ook. Het is gewoon super vervelend!!!

We zijn nu zelf een oud huis aan het renoveren, ook bij ons loopt niet alles op schema ondanks dat we het in eigen beheer en met eigen personeel opknappen. Dan zie je hoeveel werk het eigenlijk allemaal is, want mijn man zit er nu met zijn neus bovenop en heeft meer begrip gekregen voor als iets uitloopt. Je leert dan wel om wat meer speling te houden in de planning.

Ach het blijft gewoon lastig. Maar ik hoop dat je huisje snel klaar is!!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik las al zoiets op hyves ;)

kutvolk

8. ik ken toevallig nog een goed schildersbedrijf
    twee neven van me
    werken met zijn tweeen en leveren goed werk af!

Ik weet niet hoe ze zijn met offertes en dergelijke, maar ze staan goed bekend.

Als je wilt weten wie het zijn pb je me maar ff

mag geen reklame maken he :D

9. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    tja de vorst is weer voorbij en ze hebben weer genoeg werk.
    zou gewoon ff bellen de meeste bouwvakkers enzo zijn niet zo snel.

succes

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pb me maar effe ninien... wie weet hebben we er nog wat aan:)

anica: effe bellen? we hangen al heel de dag met iedereen en alles aan de telefoon, maar tis steeds. we bellen zo terug, voicemail etc etc etc
    de intergas krijgen we wel te pakken en die beloven steeds het bedrijf te bellen die de gasaansluiting komt graven maar die bellen niet terug. snappie... nee effe bellen hebben we al wel gedaan;)

en een schilder heeft niet zoveel werk hoor op het moment... ja klusjes binnen maar buiten wordt er nu weinig geschilderd hoor;) voor ons is het trouwens ook voor binnen

11. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Meid, wat zul jij een punthoofd hebben van al die nalatige mensen!!!
    Kan me zo goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, het schiet ja geen donder op zo...

Succes met alles.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je;)

13. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    plurkie , dat meeeen je niet :(:(:(
    lijkt afrika wel qua werk-tempo! ;)

mn beste vriendin woont nu voor 5 jaar in afrika en ze zijn daar een school en eigen huisje aan het bouwen....
    zeg expres maar dat zij dat aan het doen zijn....
    want die aannemers liggen gewoon op het strand als het mooi weer is! ;)

Share This Page