ik heb een setje mokken om te schilderen van de HEMA gekocht ( mijn zusje heft ze voor mij gekocht en ik heb ze gisteren pas gekregen, zag haar niet eerder en kon zelf niet weg ivm geen auto mogen rijden) en gisteren geprobeerd een handafdrukje van mijn dochtertje erop te zetten ( is gelukt maar niet heel goed, best lastig als ze steeds vuistjes maakt) nu heb ik vanochtend de mok verder af gemaakt. maar lees nu dat de verf eigenlijk 24 uur moet drogen voordat het in de oven mag probleem hierin is dat mijn man het niet mag zien( is voor zijn verjaardag) en hij om 18 uur thuis is en dan vakantie heeft ( hij is in de vakantie jarig) en het dus voor die tijd af moet zijn. ik begreep dat het lange drogen en bakken was om te zorgen dat het vaatwasbestendig zou zijn.( wij hebben geen vaatwasser dus daar zal de mok nooit in gaan) zou het dan kwaad kunnen als ik het minder lang ( ong 7 uur ) laat drogen en dan toch even in de over bak? of zou het dan mislukken?
Oh haha, ik heb die mokken altijd gelijk na het schilderen in de oven gedaan.. Ik ben net een man, lees nooit de gebruiksaanwijzing goed Maar hier gaat het goed, Mijn moeder en schoonmoeder doen ze gewoon in de vaatwasser en ze zien er nog prima uit.
dank je voor je reactie dan denk ik dat ik het gewoon uitprobeer en ze over een paar uur gewoon in de oven zet en dan het af heb en weg heb als mijn man weer thuis komt.