Wat vinden jullie? Wij zijn op vakantie in een warm land en de meeste mensen hebben zo weinig mogelijk kleding aan. Prima, maar bij het eten zie ik erg veel vrouwen (jong en ouder) die geen BH dragen en gewoon een topje aan hebben waardoor je compleet zicht hebt op de borsten. Prachtig hoor, de kippen vrij in het hok, maar moet dat tijdens het eten? Bah.
Haha, ik dacht al: wat is er nou zo vies aan kippen vrij in een hok? Maar nu begrijp ik het! Sja ik snap dat sowieso nooit zo. Er zijn maar weinig vrouwen bij wie het flatteus staat om geen bh aan te trekken. Op vakantie of niet, hier altijd een bh aan. Ik vind het overigens ook niet heel charmant als een man met ontbloot bovenlijf aan het eten zit.
Haha, wat een uitdrukking Nee daar houd ik ook niet van. Wij komen ook net terug van vakantie waar het snikheet was, maar ik trek toch echt een BH aan. Had ook een topje zonder beugels bij me die wel goed ondersteunde, dat was wel zo prettig eigenlijk, prikt niet zo. Ik vind sowieso dat als je gaat eten je je gewoon hoort aan te kleden, dus in ieder geval tshirt en broek. Niet in badkleding, bah.
Haha kippen vrij in het hok... Ik dacht dat het topic écht over kippen ging. Ik stoor me niet zo aan losse "kippen". Wel aan okselhaar. Dat zie je helaas ook veel in de zomer. Helaas niet alleen bij mannen... Brrrr
Ik vind het niet mooi bij mensen als ikzelf die (te) grote borsten hebben. Bij iemand die kleine en/of stevige borsten heeft vind ik het prima. Ik begrijp alleen het verband niet met eten. Ze zitten neem ik aan aan een aparte tafel hun eigen ding te doen? Laat ze lekker en concentreer je op je eigen bord zou ik zeggen...
Ik droeg altijd een bh. Maar sinds m'n zwangerschap ben ik d'r absoluut geen fan meer van. Dus loop ook regelmatig zonder. Ik begrijp oprecht niet wat daar nou vies aan is. Zolang ze die dingen niet eerst door de modder haalt er vervolgens in jouw gezicht swabbert, zie ik het probleem niet. Eet smakelijk
Ik snap het probleem ook niet zo.. En tijdens het eten zitten ze vast aan een ander tafeltje.... Oja, als het aan mij ligt dan heb ik echte vrije uitloop kippen
Jeetje, ik weet niet of het dan heel onsmakelijke exemplaren zijn daar dan ik kan geen bh meer verdragen met mijn zwangerschap nu dus thuis laat ik alles los hangen en doorwaaien (min het okselhaar dan )
Haha ik dacht dat het over kippen zou gaan. Maar nee, ik snap het ook niet zo. Ik heb zelf hele kleine borsten maar draag altijd een bh. Maar ik maak me er niet druk om als anderen vrouwen geen bh dragen. Moeten ze lekker zelf weten.
Waarschijnlijk mankeert er dan iets aan mij en irriteer ik me er vooral aan. Ik vind het echt onsmakelijk. En bovendien niet fatsoenlijk. Maar ja, dat ben ik.
Haha vind het ook onfatsoenlijk, maar dat onsmakelijk begrijp ik niet helemaal. Die kippetjes lliggen toch niet op het buffet?
Ach ja zolang die kippen niet over jouw bord scharrelen zou ik me er niet teveel druk over maken. Wel of geen bh leven en laat leven.