Behangplakmoment

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy1611, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vandaag is zo'n dag dat ik Lotte het liefst achter het behang zou willen plakken als ik het zou hebben!! Niets is goed, eten niet, slapen niet, spelen niet, alleen maar gillen, krijsen, dreinen en drammen. Ze ontpopt zich af en toe als een echt dwingelandje!

Nu hou ik natuurlijk zielsveel van d'r dat mag voor zich spreken maar af en toe ARRRGHGHGHGHHG

Een seconde lang dacht ik dat het ook wel leuk zou zijn om zonder haar op vakantie te zijn, die gedachte ging gelukkig al heel snel weer weg want ik zou haar echt geen 3,5 week kunnen missen.

Dus ik probeer me niet te veel te concentreren op deze behangplakmomenten en zucht maar in mezelf dat het vast snel weer over gaat :)

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oef, wat herkenbaar!

3. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    nog niet herkenbaar maar dat zal best wel komen
    maar heel veel succes ermee en laten we hopen dat ze morgen een beter humeur heeft

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ligt zeker aan het weer want ik kon die van mij ook wel achter het behang plakken.

maar toch het blijven schatjes :D

5. Niet meer actief

haha.. nou ik denk dat Lotte daar niet zo'n last van heeft, want die zit met d'r luierkontje op curacao.. *jaloers*..

Hey wen.. Zorg dan ook dat je plaksel in huis hebt! Want soms grr...... Ik heb op dit moment alles wat ik achter het behang kan plakken, dus tsja.. weet een beetje hoe jij je voelt!

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha ja dat stond inderdaad op mijn lijstje:

- Bikini
    - Zonnebrand
    - Paspoort
    - Tickets
    - Behangplaksel

Dat ik het dan toch vergeten ben :p

7. Niet meer actief

tsja.. overheen gelezen dus. Dat overkomt de beste! hahaha

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja Gupsy, jij krijgt wel hele lelijke kreuken en bulten achter je behang, hihi

9. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Oei ik groei....
    Zorg wel goed dat je klontjes uit de lijm haalt anders krijg je het nooit glad.
    We hebben allemaal weleens behang momenten, gelukkig ben ik niet zo'n doe hetzelver

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zoooooooo herkenbaar..hier nog zo'n dwingeland eerste klas...begon me al zorgen te maken dat ze te verwend aan het worden was...maar gelukkig ze hebben het allemaal...zal weer grensverleggend zijn dit...pffff maar die behangplakmomenten heb ik dus ook hier...vooral dat drammen en krijsen als het niet gaat zoals mevrouw het zou willen..grrrrr....

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ah ja hier is het ook regelmatig zo.. hihi.. vergeet alleen ook steeds die behangplaksel van de winkel mee te brengen...arghhh

12. Niet meer actief

wen ?? alles goed daar?

13. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hmm, zonder je kindje op vakantie...

Iedereen heeft daar wel een mening over, maar toen ons meisje 8 maanden was ben ik met mijn man 2 weken op vakantie geweest en Ilse 2 weken bij oma.

In een woord: Heerlijk! We hebben een topvakantie gehad, voorlopig zal er wel geen vakantie voor 2 inzitten voor ons, hooguit een weekendje weg. En voor de rest? Naast de voedingen en de pampers, ook nog even plaksel meenemen ;)

Groetjes van Kiki

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja heerlijk! Behangplaksel is niet meer nodig, Lotte plakt al genoeg uit zichzelf :p en dan het liefst aan mama..

Kiki, ik denk ook dat de meningen erover verdeelt zijn en die laat ik ook maar voor wat ze zijn. Zelf gaan we af en toe lekker met zijn 2-tjes weg, we zijn voor het eerst een lang weekend weggegaan toen Lotte 6 maanden was en dat ging prima. Lotte in vertrouwde handen bij mijn schoonzus en vriendlief en ik lekker naar een kuuroord voor de nodige ontspanning :)

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Moet kunnen Wen...

Deel Deze Pagina