Nou vandaag mocht Eva weer voor haar APK ...ze vond het erg leuk was lekker aan het spelen tot dat mama haar uit ging kleden...grrrr...rotmama...dus mevrouw had wat commentaar..had niet anders verwacht. haar gewicht is niet heel veel meer geworden maar dat dacht ik al, ondanks dat het een echt veelvraat is zie ik zelf ook wel dat ze harder in de lengte groeit dan in de breedte...ze weegt nu 9870. Haar lengte daarentegen zit boven het gemiddelde wat dat ook mag wezen...ze is nu 81,5 cm...lang en slank dus... verder is ze bijdehand genoeg kwebbelt lekker ziet er gezond uit en is absoluut een dame met pittig karakter..ja dat wist ik zelf ook wel.. en toen moment supreme...de BMR en de menigokokken..jippie twee prikken nog wel...het feit dat ik haar in de houtgreep moest nemen zinde haar nog het minst..die prikken deden haar niet zoveel ze zat vol interesse naar die naalden te kijken..maar ja dat je je niet kan bewegen is veel vervelender...dus toen ze allebei de prikken had gekregen liet ze even vol overgave zien dat het een dame met pit is en sloeg me vol in mijn gezicht...!! kadenggg incaseren mama !... ja daar zit je dan met je goeie gedrag..pfff.. gelukkig kreeg ik ook weer snel een kusje en dat maakte het weer goed...wat een griet zeg...maar goed voorlopig pas in december weer terug prikkentijd is voorbij ..pas als ze vier is weer HOERA ! Nu ligt ze uitgevloerd in haar bed lekker te slapen en ik zit ook even bij te komen..