heej mama's Ashley heeft nu de Dr Brown flessen en die bevallen tot nu toe het beste !!!! Alle andere flessen gaan echt veels te snel voor der en verslikt ze zich bij elke slok. nou hebben we dus voor de avond fles Friso voor hongerige kindjes en die gaat dus niet door de speen van Dr Brown dus ik naar prenatal voor de speciale speen voor de dikkere voedingen en pfff nou hebben we dus dat ie dus weer mega snel gaat pfff dus weer bij af is der nou echt geen speen of fles die ons meisje wel goed mee kan drinken iemand tips ??? pfff zit echt met mn handen in mn haar dus nu vanavond maar de normale voeding Alvast bedankt!!! Groetjes jamy
Ja zat ik ook al aan te denken bij Prenatal maar hun zeiden dat je dan beter die voor de dikkere voeding kan pakken omdat de grotere nummertjes nog groter gaatje hebben dus nu weet ik het ook niet meer
Je hebt nu zo'n speentje met zo'n soort y vormig gat denk ik toch? Die gaat echt sneller dan een nummer drie speen, die is meer voor pap enz. Wij gebruikte voor ons zoontje een nummer 3 speen toen we z'n voeding verdikte met nutriton tegen het spugen.
ohhh pfff fijn van Prenatal dan dus maandag even derheen dan want wil toch heel graag eens beginnen met die voeding pffff hoop niet dat dat dan heeel snel gaat omdat derbij staat allemaal oudere maanden kindjes maar ik ga het gewoon proberen en effe derbij vragen of ik het eventueel ken komen terug brengen tis toch 4.50 iedere keer je weet nooit Groetjes jamy
En zelf met een naaldje de dr. brown speen die je hebt groter maken? Hier hadden we hetzelfde probleem, alle spenen gingen te snel behalve die level 1 speen van dr. brown. Een paar weken geleden werd die speen eigenlijk te klein voor haar, ze deed te lang over haar voeding. De S speen van difrax hadden we nog liggen, nou die gaat echt veel te snel en de level 2 speen van dr brown ook. Dus hebben we die level 1 speen iets groter gemaakt en toen was het prima. Wat een drama altijd he, met die spenen.... Hier was het ook heel erg zoeken.