Beharing

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Zijvandehoek, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Onze oudste zoon heeft al vanaf zijn geboorte lange haren op zijn armen en benen. Sommigen zijn 1,5cm lang.
    Herkend iemand dit?

Ben al wezen snuffelen op internet, maar tot nu toe niets kunnen vinden, wat hierop aansluit.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Zulke lange haren niet, maar onze dochter heeft ook al vanaf de geboorte overal kleine haartjes, zelfs op haar schaamlipjes (wel blond, dus je ziet het gelukkig niet zo goed) 't lijkt wel of haar babyvachtje nooit is wegggegaan.

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja, hier een aap van bijna 7 en het is een meisje. Het zit in de familie van man´s kant. Zijn nichtje heeft ook veel en lang haren op armen en benen en zelfs op haar borst. Mijn dochter heeft op haar armen die lange haren. Gelukkig heeft een meisje uit haar klas ook zo veel haren op haar lichaam en is dus niet enigste. Ik hoop wel dat ze ooit gaan uitvallen.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn zoontje heeft wel blonde haren over zijn lijfje. Zelf heb ik wel donker lange haren op mijn armen. Ik hoop dat het mijn dochtertje bespaart blijft. Ik schaamde me er vroeger best wel voor. Had graag gehad dat mijn moeder de mogelijkheid van harsen eerder had aangeboden.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter heeft op haar rug nog steeds veel (donkere) haartjes!
    Toen ze geboren werd was ze heel donker (nu blond) en zaten ze ook op dr oren! Die zijn gelukkig wel weg.

Op armen en benen zijn ze gewoon blond en niet heel veel of lang.
    Ik hoop ook dat ze op dr rug nog eens gaan uitvallen, maar heb geen idee of dat nog zal gebeuren als ze er nu nog zitten??

Deel Deze Pagina