Hé Zwangerschapspaginabeheerders, Ik heb een suggestie over het onderwerp 'Films, televisie en nieuws'. Ik merk dat ik het verwarrend vind dat de categorie nieuws hier bij in zit, het is namelijk iets heel anders voor mijn gevoel. Films en televisie is vaak vrolijk, gericht op amusement en fictief, terwijl nieuws juist informatief is en vaker hard is en realistisch. Ik weet niet of er meer mensen zijn die er zo over denken, hoor, maar ik dacht ik kan het altijd opperen. Want misschien is het een idee om ergens in de toekomst een categorie 'Films en televisie' en een categorie 'Nieuws' te maken.
Nieuws valt wel degelijk onder de noemer 'media'. Net zoals films & televisie. Dus nee. Ik ben het hier niet mee eens om eerlijk te zijn.
Ik ben het er wel mee eens, ik zat er ook al vaker over te denken. Het is beide media dat klopt natuurlijk maar films en televisie is entertainment en dat is nieuws niet.
Ik ben het wel met je eens. De topics over nieuws zijn vaak heftig, waar ik eerlijk gezegd niet altijd even goed tegen kan...
Het is inderdaad een vreemde combinatie zo, omdat de karakters van topics vaak enorm uiteenlopen. Dat denk ik vrij regelmatig, als ik de titels voorbij zie komen. Alleen vind ik weer een extra categorie te veel. Dan zou ik liever hebben dat andere categorieen samen gevoegd worden, zodat er weer ruimte is. Wie weet, op de nieuwe (hopelijk snel toekomstige) website?
Persoonlijk vind ik het onnodig. Zo krijg je zoveel subcategorieën en word zwangerschapspagina zo vol en moet je nog verder scrollen naar onderen. Maar dat is mijn mening.
Inderdaad, zo krijg je wel erg veel subcategorieën, en als het dan zwangerschaps gerelateerd was, ok, het is immers zwangerschapspagina, maar nieuws is media
Ik vind dat er nu al teveel subcategorieën zijn die geen snars met zwangerschap van doen hebben, dus van mij hoeft dat niet zo.
Ik denk dat er sowieso een logischere indeling denkbaar en gewenst is, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar schíjnt zwangerschapspagina mee bezig te zijn. Maar ook met dat informatie (nieuws) zeker niet hetzelfde is als entertainment (televisie, film).
Dat was ook mijn idee idd! Waarom niet gewoon al die dingen in de lounge? Dus nieuws, tv, film, vakantie etc.
Ik zou het best logisch vinden als het apart zou zijn. Ik hoef niet altijd de kopjes van het nieuws te zien als ik wil lezen over tv programma's. En zo zou ik het logisch vinden als andere forumonderdelen samengevoegd zouden worden. Veiligheid kan bij baby en dreumes, vakantie gewoon in de lounge, de vlinders in 1 subforum en zo zijn er nog wel meer dingen. Er zijn zoveel subforums die naar mijn mening niet nodig zijn.
Nee, er zitten zelfs een paar onderdelen tussen die letterlijk dubbel zijn. Maar goed, gezien er een 'veiligheidsteam' op het forum zit, zal dat wel met sponsoring te maken hebben ofzo.