Suggestie: 'Nieuws' los van 'Films en televisie'

Discussie in 'Over deze site' gestart door maansneeuw, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hé Zwangerschapspaginabeheerders,

Ik heb een suggestie over het onderwerp 'Films, televisie en nieuws'. Ik merk dat ik het verwarrend vind dat de categorie nieuws hier bij in zit, het is namelijk iets heel anders voor mijn gevoel. Films en televisie is vaak vrolijk, gericht op amusement en fictief, terwijl nieuws juist informatief is en vaker hard is en realistisch.

Ik weet niet of er meer mensen zijn die er zo over denken, hoor, maar ik dacht ik kan het altijd opperen. Want misschien is het een idee om ergens in de toekomst een categorie 'Films en televisie' en een categorie 'Nieuws' te maken.

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nieuws valt wel degelijk onder de noemer 'media'. Net zoals films & televisie.
    Dus nee. Ik ben het hier niet mee eens om eerlijk te zijn.

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik ben het er wel mee eens, ik zat er ook al vaker over te denken.
    Het is beide media dat klopt natuurlijk maar films en televisie is entertainment en dat is nieuws niet.

4. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik ben het wel met je eens. De topics over nieuws zijn vaak heftig, waar ik eerlijk gezegd niet altijd even goed tegen kan...

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Dat is inderdaad ook één van de redenen dat ik het liever los zie.

6. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Het is inderdaad een vreemde combinatie zo, omdat de karakters van topics vaak enorm uiteenlopen. Dat denk ik vrij regelmatig, als ik de titels voorbij zie komen.
    Alleen vind ik weer een extra categorie te veel. Dan zou ik liever hebben dat andere categorieen samen gevoegd worden, zodat er weer ruimte is. Wie weet, op de nieuwe (hopelijk snel toekomstige) website? ;)

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik ben het er mee eens, ik vind het ook geen logische indeling.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Persoonlijk vind ik het onnodig. Zo krijg je zoveel subcategorieën en word zwangerschapspagina zo vol en moet je nog verder scrollen naar onderen. Maar dat is mijn mening.

9. Tooto

Tooto Niet meer actief

Inderdaad, zo krijg je wel erg veel subcategorieën, en als het dan zwangerschaps gerelateerd was, ok, het is immers zwangerschapspagina,
    maar nieuws is media

10. Manque

Manque Niet meer actief

Ik vind dat er nu al teveel subcategorieën zijn die geen snars met zwangerschap van doen hebben, dus van mij hoeft dat niet zo.

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Inderdaad!

Suggestie: verander de naam naar Media.

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik denk dat er sowieso een logischere indeling denkbaar en gewenst is, daar ben ik het ook mee eens.
    Maar daar schíjnt zwangerschapspagina mee bezig te zijn.

Maar ook met dat informatie (nieuws) zeker niet hetzelfde is als entertainment (televisie, film).

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat was ook mijn idee idd! Waarom niet gewoon al die dingen in de lounge? Dus nieuws, tv, film, vakantie etc.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou het best logisch vinden als het apart zou zijn. Ik hoef niet altijd de kopjes van het nieuws te zien als ik wil lezen over tv programma's.

En zo zou ik het logisch vinden als andere forumonderdelen samengevoegd zouden worden. Veiligheid kan bij baby en dreumes, vakantie gewoon in de lounge, de vlinders in 1 subforum en zo zijn er nog wel meer dingen. Er zijn zoveel subforums die naar mijn mening niet nodig zijn.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik snap sowieso dat hele deel wat betreft veiligheid niet.

16. Nee, er zitten zelfs een paar onderdelen tussen die letterlijk dubbel zijn. Maar goed, gezien er een 'veiligheidsteam' op het forum zit, zal dat wel met sponsoring te maken hebben ofzo.

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben het er wel mee eens maansneeuw!

Deel Deze Pagina