Ik ben vandaag begonnen met Clomid en mijn gyn zei me wel dat er een kleine kans is (hij zei 8%) op een tweeling. Dus vandaar even mijn polletje... Oja ook even vragen na hoeveel rondes met Clomid jullie zwanger zijn geraakt?
Heb jij vandaag toevallig gegoogled op 'hoeveel stellen krijgen tweeling met Clomid' en ben je op die manier op mijn blog terecht gekomen? Hier overigens helemaal niet zwanger geraakt met Clomid, maar heb altijd maar 1 eitje gehad.
3x 1 kindje... rondes?? opgehouden met tellen na de 3 jaars grens bij de 1e... 2de na weer lang weet het niet...en 3de na 4 rondes na mijn operatie.
Eerste ronde clomid 50mg had ik 1 ei en een onzekere progesteron waarde, kon dus ook zijn dat t ei niet was gesprongen Tweede ronde 150mg had ik 3 eieren en een Iui behandeling, er waren er maar 2 gesprongen was te zien bij de volgende follikel meting want ik was niet zwanger. Derde ronde 100mg had ik 1 gesprongen ei dat was waarschijnlijk die follikel die er nog zat van vorige ronde en had 2 grote follikels nog en 2 kleinere follikels. Ik krijg geen Iui behandeling maar heb wel ovitrelle gekregen zodat ze follikels nog springen, het is nu even afwachten! Zo zie je maar geen pijl op te trekken.
Ik ben nu in de 8e ronde clomid (waarvan 1 zonder ei). Sinds ik 100 mg slik had ik meestal 2 eitjes. Of dat nu nog zo is weet niet, omdat ik geen echo's meer heb. Maar ondanks meerdere eitjes, nog niet zwanger.