@jordan die wachttijd is 3 maanden. Ik moet in mei een belafspraak maken en dan worden we er weer opgezet. Wil dan ook nog op iets laten prikken wat misschien een relatie kan hebben met ukkie's afwijking. Iemand op ZP wees me hier op. @shereen tja waardeloos, maarja er zijn ook dames bij wie de 20 weken echo niet goed is. Dan heb je je kindje gewoon al gevoeld en meot je nog bijna opschieten omdat je anders uberhaupt geen keuze hebt. De 12 weken grens zegt me dus ook helemaal niets meer, de kans dat het door de natuur mis gaat is dan misschien kleiner maar er zijn nog zoveel andere obstakels. @Faith je leeftijd doet er in die zin ook niet toe, je hebt alleen wat meer tijd. Jeetje zeg ongelofelijk dat je dan tot 2x toe een bbz hebt. Gelukkig hebben jullie toch geluk mogen krijgen
@taatje84 Dank je wel voor je steun erg lief van je! eerst was ik helemaal niet zo van fora mbt zwanger worden maar ik merk dat je hier ook wel gewoon je uitlaatklep hebt en vragen en ervaringen kunt delen. dus daar heb ik veel aan! een dikke knuffel terugg hihi
Sorry meiden, lange radiostilte. Shereen, ik ben meteen de ICSI ingestroomd, heb dus ook geen IUI gehad. Helaas ICSI voor ons de enige optie. Hoe gaat het nu met je? Bouwjaar, gelijk heb je hoor, alles laten onderzoeken inderdaad. En met die 3 maanden speling heb je er mooi tijd voor. Wij hebben zelf nog mijn bloedstolling laten prikken (10 buisjes, bluh) i.v.m. de vmk'en en we hebben samen een erfelijkheidsonderzoek laten doen. We dachten dat een doorgaande zwangerschap misschien geen plaats vondt omdat ons kindje een afwijking zou kunnen hebben en mijn lichaam het daarom zou afstoten. Gelukkig is er geen verhoogde kans op afwijkingen aangetroffen dus zijn we weer verder gegaan met de ICSI maar je kunt beter alles uitsluiten toch Faith, als je jonger bent heb je inderdaad meer tijd maar het maakt het er niet minder erg op helaas. Ik ben 31 dus heb ook nog genoeg rek gelukkig maar het blijft een vervelende situatie. Gelukkig kan het goed uitpakken dus daar houden we gewoon aan vast
@jordan dat is pijnlijk die vroege miskramen! ik zie dat je 6-3 de terugplaatsing hebt gehad je mag nu ongeveer beginnen met testen toch? erg spannend zegg .. met mij gaat het goed ik moet nog 10 dagen wachten en dan kan ik beginnen met testen.. ook erg spannend duss ik hoop dat het voor ons allemaal goed gaat aflopen..
Hoi Shereen! Ja door die vmk'en ben ik heel sceptisch geworden. Als ik moet testen denk ik altijd dat de test toch negatief zal zijn. Ohh voor jou ook spannend hey. Bij mij zijn de 2 weken voorbij gevlogen. Mag 14 dgn na tp testen dus dat is morgen maarrrr ongeduldig als ik ben heb ik zondag (dag 11) de eerste test gedaan wat een tuur streep gaf. Maar positief. Ik test met kruidvat 2 v 5 en die blijven altijd spierwit dus dat er een streepje verscheen zei al wat, ik teste ook vrij vroeg natuurlijk. Gisteren weer getest, die was iets donkerder maar nog steeds turen (zie foto hieronder). Vandaag niet getest (hele prestatie om niet te testen haha) maar morgen probeer ik weer. Hoop gewoon niet ongesteld te worden en morgen een duidelijkere test. Succes met de wachtweken he, ik duim voor je!!!
OHHHH JORDANNN ik zie zelfs het turenede streepje laat me morgen weten he!wat is dit super spannend zeggg ik hoop een dikke vette streep en ook dat je het dit keer kunt voldragen! jaa ik hou je op de hoogte hoe het bij mij verloopt tot nu toe heb ik me erg goed kunnen bezighouden dus dat is ook al wat!
@jordan mijn test van kv was precies zo, ik tests eerst met sensitest die was negatief, de dag erna kv die was net zoals je foto en de dag daarna weer iets duidelijker maar geen knalstreep. Ben nu 33 weken, heb een goed gevoel bij je test! Ik duim voor je Liefs faith
Shereen, ik laat morgen zeker weten, hoop dat ik kan slapen hahahaha. En afleiding is het beste hoor. Ik ben ook bezig geweest en heb wel gezorgd me lekker rustig te houden hoor. Geen stress gewoon zen hahaha. Faith, dat klinkt heel positief. Hopelijk gaat het bij mij ook zo zijn Kan bijna niet wachten maar vind het ook wel eng. Moet morgen gewoon werken en wat nou als ie negatief is? Of positief....dan ben ik helemaal hyper... Nou ja, nachtje slapen en we weten alles Liefs!!
Helaas heeft het weer niet 'doorgezet'. Vanmorgen ongesteld en witte test. Wil laten onderzoeken of het met auto-immuun te maken kan hebben. Volgende week vrijdag echo voor nieuwe cryo tp maar ben echt lam geslagen
Dank je wel meisje voor je lieve berichtje. Niet zo mijn dag vandaag maar het leven gaat keihard verder dus helaas (te) weinig ruimte of er weer goed bij stil te staan.
Bouwjaar, ben ik echt een beetje bang voor inderdaad. Het gebeurt vrij regelmatig. Dit keer waren het lichte testen maar heb ze donkerder gehad en dan ineens is het voorbij. De reden dat een spontane zwangerschap lastig is werd eigenlijk alleen neergelegd bij mijn man omdat hij zwak zaad heeft maar ja, ik ben gewoon zwanger geweest dus ik wil het toch graag verder onderzocht hebben. Ik reageer bijv. ook heftig op bijv. oorbellen. Ik heb zelfs chirurgisch staal en titanium geprobeerd waar praktisch iedereen tegen kan en nog had ik onstoken oren omdat mijn lichaam het niet accepteert plus ik heb mijn hele leven al astma en diverse allergieën dus misschien gaat mijn lichaam automatisch in de vecht stand ofzo.
Ohh jordan wat ergggg ik dacht echt dat het gelukt was! wat een klap moet dit voor je zijn! ik weet niet wat ik moet zeggen.. alleen doe rustig aan en verwerk het en laat je tranen vloeien als je daar zin in hebt! ik hoop dat de volgende cryo goed gaat! is dit trouwens je eerste icsi? en word dit je (29-3) je tweede cryo tp?
ik hoop dat het onderzoek iets opleverd.. mocht het indd zo zijn dat je lichaam het afstoot.. wat kunnen ze daar tegen doen? want ik heb daar eigenlijk helemaal geen kennis over..
Shereen, dank je wel ook voor je lieve berichtje! Het is wederom een flinke teleurstelling. Ik heb dinsdag een afspraak met de arts, hopelijk staan ze open voor meer onderzoeken hoe dit steeds kan gebeuren. Ik ben gewoon aan het werk gegaan (klinkt hard maar ik wil ook echt niet dat alles er aan onderdoor gaat) maar vanmorgen heb ik keihard staan janken. Nu doe ik er alles aan dat niet te doen want ik heb zo dadelijk ook weer bezoek dus moet toonbaar voor de dag komen We hebben gelukkig nog kansen, dit is inderdaad de eerste ICSI poging en dit was dee eerste cryo tp. Ik heb er nog 2 in de vriezer. Hopelijk hebben jullie straks beter nieuws, ik blijf duimen!!
Shereen, ik weet het nog niet helemaal maar ik lees over Prednison kuurtjes, asperine en heftige medicijnen die je afweer systeem plat leggen. In Nederland schijnen ze wel achter te lopen. Ik heb dinsdag avond een gesprek met mijn arts dus ik ben erg benieuwd wat zij denkt. Misschien is het helemaal niet het geval maar aangezien het nu al de zoveelste keer is kan ik me bijna niet anders voorstellen dan dat er wel iets aan de hand moet zijn.
Jordan, wat klote dat het niet heeft doorgezet.. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. Soms valt het echt allemaal niet mee. Het geduld, gewacht, tegenslag, zwangeren mensen in je omgeving. Wij moeten nog 2,5 week wachten voor we intake voor IVF hebben. Pff, wachten duurt zo lang!!
Taatje, dank je wel voor je lieve berichtje, ik zie het nu pas. Jij hebt volgende week intake toch? Spannend joh! Mag ik vragen waar je voor de IVF gaat? Hoe gaat het met de andere meiden?
Hi Jordan, Hoe gaat het nu met je? Beetje een plekje kunnen geven? Wij zitten in Reinier de Graaf in Voorburg. En jullie?