behoefte aan een beetje steun

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door shereen1987, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoihoi,

Wij bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Heb je al IUI gehad?

Met mij gaat het wel weer. Vrijdag alweer echo om te zien hoe mijn cyclus ervoor staat dus niet veel tijd om er bij stil te staan en vorige week vrijdag had ik mezelf alweer aardig bij elkaar geraapt. We moeten door dus dat doen we dan maar hihi ;)

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Nee, wij kunnen helaas alleen zwanger worden middels IVF. Mijn beide eileiders zijn helemaal verstopt. Dit hebben ze operatief geprobeerd te herstellen, helaas is dat mislukt. En ik heb endometriose.

Hoor hele goede verhalen over leiden.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Taatje sorry, ik kreeg geen berichtje van jouw berichtje, zeg maar. Dus vandaar mijn late reactie. Wat heftig dat ze echt dicht zitten en dat de operatie is mislukt. Hoe is je intake gegaan want die heb je gehad toch?

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Jordan hoe is het met je??
    Alles een plaatsje kunnen geven. Ik had niet op een positieve test gerekend, maar als je ie echt negatief is doordat de menstruatie doorzet is het wel even hard.
    Ik moest even door een rouw reactie heen. Had dat absoluut niet van mijzelf verwacht

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Meisje, met mij gaat het goed, alleen super moe momenteel en dat ik vannacht dan ook nog van half 3 tot half 5 klaar wakker en super hyper in m'n bed lag draagt daar niet positief aan bij hahaha. Zit echt met droge prikogen achter mijn scherm en duik er vanavond maar héééél vroeg in ;) Ik mag maandag testen en daar ben ik wel heel benieuwd naar.

Wat rot voor je dat je tp mislukt is :( Het hele proces doet ook wel rare dingen met je. Ik ben totaal geen emotioneel typ, meer van, doorgaan en we zien wel, alles komt goed. Maar in deze situatie is dat niet mogelijk omdat je zo graag wil en zo goed weet dat je hiervan afhankelijk bent dat zelfs de kleinste tegenslag bij mij voor een flink potje janken heeft gezorgd. Steeds weer een paar dagen uit het veld geslagen zijn en jezelf weer bij elkaar moeten rapen. Maar weet je, we moeten positief blijven want we zijn er nog niet! :) Wanneer ga jij voor je cryo?
    Liefs!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hier zaterdag licht streepje, gisteravond licht bloedverlies, vanmorgen heeft het doorgezet en een negatieve test. Kan er niet eens verdrietig om zijn vreemd genoeg. Nu naar de laatste cryo van deze poging en tegelijkertijd goed nadenken wat we verder willen.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat enorm balen Jordan
    Sterkte

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel meisje. :) Wanneer ga jij voor de volgende tp?

Deel Deze Pagina