Hoi allemaal, 10 dagen geleden hebben wij een escape iui gehad omdat er niet genoeg follikels gegroeid waren (2 grote maar) voor onze 1e IVF poging. Na de iui moest ik utrogestan gebruiken. Nu heb ik sinds een paar dagen elke keer als ik weer op het tijdstip kom dat ik het moet gebruiken, het idee dat ik ongesteld wordt. Buikpijn, weeïg gevoel, zware benen. Herkent iemand dat? Is deze kans verkeken maar houdt utrogestan alles tegen? Ben aardig gefrustreerd soms!
Utrogestan zorgt bij mij inderdaad voor allerlei krampjes/menstruatiepijn. Ik heb het sinds gister ook weer bijna de hele dag door. Verder kan het ook symptomen geven als hele heftige vermoeidheid, misselijk etc. Ik heb de laagste dosis utrogestan (2x1 bolletje) en dat heeft mijn LF verlengd van 9 tot 14 dagen. Dus ga maar uit van het negatieve, dat de utro het tegenhoudt en dat de menstruatiepijn van de utro komt. En dan maar duimen voor goed nieuws
Hoi dames, Hier ook eerste maal utro en voel al meer dan een week menstruatie klachten. Ik word er gek van... Heb enorm last van mijn rug zowel onderin(meestal aankomende menstruatie ) maar ook bovenin zeg maar tussen mijn schouderbladen. Normaal heb ik een cyclus van 24/25 dagen maar nu zit ik op dag 28. Vandaag mijn laatste bolletjes plaatsen en dan maar afwachten wanneer de menstruatie komt.. Heb ook gelezen dat doorgebruik ook kan. Weet nu niet wat ik moet doen ga daarom zo maar effe naar het ziekenhuis bel wat wijsheid is. Ik gebruik 3x2 bolletjes per dag. Wat ik het meest irritant vind aan de bolletjes is dat het er ook weer uitloopt waardoor ik telkens naar de wc loop omdat ik denk dat ik ongesteld ben. Voor de rest totaal geen aanwijzing dat ik zwanger zou kunnen zijn helaas.