Cyclus na verwijderen Mirena spiraal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door iesjemiesje, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iesjemiesje

30 nov 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Al een tijdje zit ik met allemaal vragen ik mijn hoofd en ik vind het fijn om daar via een forum over te praten met misschien vrouwen die hetzelfde meemaken.

Ik ben nu 21 jaar en toen ik 10 was kreeg ik groeiremmers. Toen ik 12 jaar was begon ik met menstrueren. De menstruaties werden steeds heftiger. Op mijn vijftiende ben ik aan de pil gegaan. Twee keer van pil verwisseld omdat de menstruaties nogal hevig waren. Op mijn 17e mirena spiraaltje laten plaatsen waardoor mijn menstruaties wegbleven. In die tijd ben ik naar het ziekenhuis gegaan omdat ik last had van overmatig haargroei. Er is toen PCOS geconstateerd. Sinds twee jaar een grote kinderwens samen met mijn vriend. Ik heb daarom in augustus mijn spiraal laten verwijderen na drie jaar. Na 7 weken begon ik wat stolsels te verliezen, dit hield 4 dagen aan. Na 28 dagen begon ik weer met menstrueren en dat duurt nu al 16 dagen.

Mijn vraag is: Is het normaal om zolang te menstrueren? En zijn er meer vrouwen met een soortgelijk verhaal en hoelang duurde het bij jullie voor je zwanger was? Ik ben er zo onzeker over...zeker na wat je allemaal leest over internet.

Alvast bedankt voor jullie reacties en eventuele tips

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

16 dagen vind ik persoonlijk wel wat lang, ik zou even contact opnemen met je huisarts.
    Ik heb zelf in maart mijn spiraal laten verwijderen en mijn menstruatie was gelijk weer zo goed als normaal (schommelt tussen 28-34 dagen)
    Helaas nog niet zwanger.

3. iesjemiesje

30 nov 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Ik heb van de week de HA gebeld en hij zei dat mijn lichaam weer opnieuw moet gaan wennen. Het kon volgens hem wel 3tot6 maanden duren voor mijn cyclus weer een beetje normaal word

Deel Deze Pagina