verschrikkelijke krampen

Discussie in 'Miskraam' gestart door asjuh, 12 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    vorig weekend had ik wat rose verlies , en ze vertelden Maandag dat hcg aan dalen was ...sinds gisterenavond/nacht heb ik ontzetende krampen uitstralend naar mijn rug en benen...ik verlies net wat roodbloed klein stolseltje en een soort van stukje weefsel ..is dit normaal ? en is dit hoe een miskraam normaal verloopt ? (lijken net weeën) ..wie kan me daar meer over vertellen ...?

asjuh

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Asjuh,

Ik kan er niet over meepraten omdat het bij mij niet vanzelf is afgekomen.
    Maar ik heb gehoord dat het idd gepaard gaat met erge weeen achtige krampen.
    En ook dat van die stukjes weefsel heb ik van gehoord dat dat erbij hoort.
    Houdt je het een beetje vol.
    Het lijkt me verschrikkelijk, veel sterkte.
    Liefs Hope

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    uhm om heel eerlijk te zeggen is dit gewoon echt k*t ... :oops: mannetje vertrouwt het niet omdat ze het vermoeden hadden dat het buiten bm zat ,,, dus die is gaan bellen , ze hebben nu overleg ....(artsen )..zometeen hoor ik meer ...ik heb zoiets het hoort erbij :( denk ik ...
    gaat het ook een beetje met jou meissie ?

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Het gaat wel met mij, zullen we maar zeggen.
    Vandaag pas 1 x gehuild, maar de dag is nog lang, haha.
    Ik ben benieuwd wat ze zeggen, misschien wordt je wel doorgestuurd naar het ZH.
    Ik hoop voor je, hoe pijnlijk het ook is, dat het snel voorbij is.
    Als je begrijpt wat ik bedoel. Het is vaak zo moeilijk om de juiste woorden te vinden.
    Ik flip vaak ook als mensen net het verkeerde zeggen terwijl ze het goed bedoelen.
    Houdt me op de hoogte, ik denk aan je.

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    schaam je niet voor huilen ...dat is verwerking...ik huil ook vaak ...en soms helemaal uit het niets ...pffff ...wel vaak als ik alleen ben ..en met mijn mannetje
    ik hoop idd. dat dit snel over is ....

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Heb je al wat meer gehoord over het overleg?
    Ik ben nu even weg, kom later vandaag nog online, ik hoop dat je dan meer weet.
    houdt je goed, knuff. Hope

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Lieve Asjuh

Zoals je het nu omschrijft klinkt mij erg bekend (vind vertrouwd in dit geval zo'n naar woord) in de oren.

Ik heb vorig jaar Juli een miskraam gehad en die begon ook zo.

Op maandag verloor ik een soort van rozige slijmprop en van maandag op dinsdag nacht was daar het eerst bloed.
    Had wel wat krampen maar het was vol te houden.
    Dinsdags en woensdags werd het bloeden heviger en er zaten ook stolsels bij.
    Donderdag morgen werd ik wakker met hevige krampen maar aangezien ik ook spastische darmen heb dacht ik dat dat het probleem was.
    Achteraf waren het weeën, echte heftige weeën hoor, ik heb ongeveer 1,5 uur op de wc doorgebracht omdat ik daar het lekkerste zat.
    De weeën heb ik geprobeerd weg te puffen wat soms ook lukte maar ook niet altijd.
    Na 1,5 uur voelde ik het vruchtje naar buiten komen, in mijn geval een vruchtzakje met aanzet voor de placenta nog volledig in tact met daarin een zwart puntje van ongeveer 1 mm groot wat het kindje had moeten worden.
    Tijdens dit hele gebeuren heb ik regelmatig met de verloskundige gebeld (was voor mij ook voor het eerst en hoe moet ik alles weten).
    Die is na dien bij mij geweest en heeft me naar bed gestuurd met een warme kruik. Het krimpen van de baarmoeder was bij mij pijnlijker dan de daadwerkelijke miskraam zelf. Pas na 2 uur werd dat een beetje minder.

Als je veel pijn hebt mag je gerust paracetamolletjes nemen hoor!

Heel veel sterkte en als je vragen hebt of iets niet vertrouwd gewoon je vk bellen daar zijn ze voor.

Groetjes

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hoi pluk ...nou dat is psies wat ik voel (herkenbaar van vorige zwschappen) dat het echt weeën zijn ...ik puf ze ook idd. weg alleen wat naar mijn rug en benen uitstraalt is niet weg te puffen :( ..er komen nu ook stolsels ..ik heb net 2 paracetemols genomen en zo lekker naar bed ...ik weet als ik het niet meer uithou , dat ik naar het ziekenhuis mag komen , dus dat is wel een geruststelling...dank je wel voor je verhaal
    liefs asjuh

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ze zeiden dat dit idd. de miskraam was die nu echt op gang kwam en dat ik even moest afwachten , mocht ik het niet meer uithouden of ongerust zijn dan mag ik meteen komen

10. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he Asjuh heel veel succes ermee! je verhaal was heel bekend voor mij, zo ging het bij mij ook. Ik heb alleen nog nooi t weeen gehad dus ik weet niet of het zo voelt, maar ik lag wel dubbel van de pijn (was heel vreemd want dat heb ik dus nooit als ik ongi ben) en de rest van je verhaal had ik ook zo.

heel veel sterkte met de verwerking.

En jij ook Hope!!!

11. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Heel veel sterkte, liefs Jenny

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Liefie, hoe gaat het nu?

knuff
    natas

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    met de paracetemol en een warme kruik is het enigzins wel om uit te houden nu ....thx voor de knuf natas ...
    ik vraag me eigenlijk nu af ..of dit dan ook gelijk de eerste dag is van een nieuwe cyclus ..weten jullie dat ?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja, ik las dat laatst in het vk onderdeel.

hopelijk voel je je snel wat beter..

denk aan je..

15. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hoi,

Hopelijk voel je je snel weer beter, bij mij ging het ook zo maar wel met minder pijn.

Eerts beetje bruin daarna rose en nu nog steeds helder rood bloed met stolsels gisteren ben ik volgens mij alles kwijt geraakt. Het duurt allemaal erg lang en zo lang het bloeden door gaat kan ik het echt nog niet afsluiten.

Heel veel sterkte bij het verwerken.

Liefs Nique

16. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Asjuh, hoe gaat het nu?
    Ik denk aan je.

Nique, ook voor jou veel sterkte.

Het klinkt misschien raar, maar ik ben "blij" (is misschien niet het juiste woord) dat ik de curettage achter de rug heb.
    Ik kan nu beginnen om het verdriet te verwerken.
    Voor jullie is het nog allemaal lichamelijk bezig. Juist wat Nique zegt, zolang het bloeden niet weg is, kun je het nog niet afsluiten.

Ik bloed ook wel, maar alsof het een gewone menstruatie is.

Nogmaals meiden, veel sterkte.
    Liefs Hope

17. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai hope , op zich gaat het wel ...de pijn is nu om uit te houden ...gaan zo lekker onder de wol met een paracetemolletje ...en hopen dat het vloeien idd. en mijn lichaam snel mee werkt aan herstel ...en dan het verwerken nog ...ik hoop voor jou ook een spoedig herstel zowel lichamelijk als geestelijk ...ook ik denk aan jou meid ;)
    liefs asjuh

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoop dat het snel voorbij is Asjuh.. :cry:
    Dikke knuf Elvira

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    vanaf 5 uur al beneden buiten in de tuin ..ijskoud aan een kop koffie....mijn rug maakt me gek ....damnz ...mannetje lag te snurken ...
    wil net een paracetemolleteje pakken uit de la van de kast ...kom ik daar de speen tegen met "papa is the best "die ik mijn man samen met een pos. test had gegeven ...kl*te dat was ff verkeerd .....ik heb het in een opwelling gepakt en in de kliko gegooit... dikke tranen ....het is niet meer zo ...dat bewijst het verschrikkelijke vloeien , de verschrikkelijke pijn in mijn rug , en een gruwelijk humeur ...waarom wij !! dat spookt in mijn hoofd terwijl ik ondertussen op z`n kop in de kliko zit om de speen er uit te vissen.. het is niet meer zo

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow lieverd toch.. :cry:

*pakt asjuh vast voor een dikke knuff*

Deel Deze Pagina