Hallo Francesca, Fijn dat alles goed is! En ik meen zelfs dat, als je het hartje hebt zien kloppen, de kans op een miskraam net zo klein is als na twaalf weken?!? Dus dan hoef je niet meer op naar de 12 weken grens Grts Neeke
Is dat zo? Dat een kloppend hartje bij 8,5 wkn net zo zeker is als bij 12 wkn? Wow ... dat zou fantastisch zijn
Francesca wat super fijn voor je dat jullie kleine wonder hebt gezien met een kloppend hartje !! Ik was de eerste weken ook heel nerveus en er bijna van overtuigd dat het vast niet goed zou zijn, en weet je, dat zijn allemaal zorgen om niets !!! Gewoon nu lekker genieten en er vertrouwen in hebben dat het hartje lekker door blijft kloppen !! Liefs sappie
Nou, fijn zeg dat het allemaal goed is! Heb net heel je verhaal gelezen. Hopelijk kan je er nu meer van genieten, want dat is het echt waard. Liefs Jenny
eeeeej das goed nieuws meid helemaal super nou lekker genieten en ik blijf voor je duimen dat de 13 weken zo voorbij mogen zijn succes meid en geniet ze veel liefs mieke