Behoefte om van alles te doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happygirl86, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben nu 20 weken zwanger en heb echt de behoefte om het ledikantje in elkaar te zetten en de commode e.d. Het is van Ikea dus staat nog in de doos, omdat we ook aan het kijken zijn voor een ander huis en misschien nog wel verhuizen.

Maar toch kan ik de drang niet weerstaan om het vast in elkaar te zetten. Zouden jullie dit doen of toch wachten?

Wanneer hadden jullie het kamertje helemaal klaar?

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat grappig! Ik heb precies dezelfde behoeft en zie dat wij even ver zwanger zijn.
    Ons kamertje wordt 2 juli gebracht en dan wil ik het ook meteen in elkaar zetten. Iedereen zegt dat het best nog kan wachten, maar ik wil het liefst dat het zo snel mogelijk helemaal klaar is, dus dat ga ik ook maar gewoon doen

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    waarom zou je wachten? Is toch leuk om je daarmee bezig te houden? Lekker doen wat jij wilt. Maar ja, als je op korte termijn nog gaat verhuizen zou ik persoonlijk nog even wachten.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon de doos bewaren, lekker het ledikantje in elkaar zetten en ervan genieten..
    Want je hebt het bedje zo weer uit elkaar en in de doos hoor, mocht het nodig zijn.
    Veel plezier!;)

5. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Hahaha heeeeel herkenbaar! gewoon lekker doen joh ;)

6. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Wji hadden het kamertje ook al heel vlot klaar :D Zit nu op 23 weken en de baby kan er bij wijze van zo in ;)

Is ook helemaal niet erg hoor. Ik zou me er gewoon aan toegeven, tenzij je zeker weet dat je nog voor de bevalling gaat verhuizen. Want dan levert het natuurlijk meer inpakwerk op ;)

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wij hadden alles met 20 weken al klaar..:).. Gewoon lekker doen!

8. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Hoi!

Gewoon lekker neerzetten hoor! Wij hadden het kamertje al voor 20 weken helemaal staan. Leuk toch die voorpret!

Veel plezier!

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Jaa kon het inderdaad niet laten, gisteravond in elkaar gezet :D:D staat toch wel erg leuk!

Deel Deze Pagina