Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik heb sinds een week iedere keer dat ik avondeten heb gegeten, echt de hele avond krampen in mijn onderbuik en rug. Het voelt ook echt als menstruatie pijn. Maar aangezien het met name begint na het eten, lijkt het me dat het meer komt door het eten dan dat het voor weeen zijn ofzo? Iemand enig idee? Ervaring?
nou ik ben dan nog niet zo ver als jij, maar al 2 weken lang als ik klaar ben met avond eten krijg ik een harde buik, en doet ie zeer. ik kon er niks over vinden dus ik dacht het zal wel raar zijn ofzo maar ben dus niet de enige! maar goed ik weet dus ook echt niet wat het is.... groetjes
Eet je dan echt een bord vol? Merk wel dat als ik teveel heb gegeten, ik dan ook een harde buik krijg. Dus kleine beetjes eten helaas...
ik eet wel een bord vol ja en elke keer hetzelfde liedje na het eten.. dan maar even iets minder in 1 keer eten voor mij
Hoi hoi! Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien eet je iets gekruid, waardoor je darmen iets geprikkeld worden en dus ook je baarmoeder een beetje??? Misschien dat je darmen nu sowiezo sneller geprikkeld zijn??? Of wie weet te druk overdag's en als je dan in de avond rust neemt dat je bm het dan aangeeft??? Ik weet het ook niet hoor, denk maar even mee. Hoop dat je via dit topic meer te weten komt. Succes met je laatste loodjes! Groetjes Claire