We gaan ook niet meer nar Michelle toe. Ik laat het even hierbij. Mocht ik toch merken dat Bas weer (terugvalt) zeg maar dan gaan we weer naar die paragnost. Ook veel goedkoper zij kost 15 euro en Michellen 80 euro dus das ook wel een verschil. Ik merk nu al verschil na die paragnost en na michelle eigenlijk niet of nauwelijks. Misschien is het een combi, maar daar zullen we nooit achter komen. Hij poepte wel al na Michelle zeg maar, maar dat komt ook door zijn andere voedig. Mirwar: Nou zo hoef je het ook niet te zeggen allemaal. Tuurlijk pakt Bas niet zelf een beker. He dat weet ik ook wel, maar ik duw die beker ook niet in zijn handen. Ik hield de beker alleen maar voor en hij strekte meteen zijn handjes om die beker heen. En vervolgens dronk hij er zelf uit. Ik heb die beker alleen laten zien dus het lijkt me toch echt dat hij het zelf ook wil. Wanneer je met een beker begint bij jou kindje zal die de beker ook niet zelf van het aanrecht afpakken. Jij zal jouw kindje ook moeten laten zien hoe dat het werkt. Das toch ook logisch. Ja en dat Bas dan meteen snapt wat de bedoeling is kan ik ook niks aan doen. Daar ben ik alleen maar trots op! En dat zitten. bas kan nog niet van ligstand zelf gaan zitten hoor. Dan zou ook wel héél vroeg zijn, maar wanneer hij tegen een kussen aanligt en ik geef mijn handen dat doet hij er zelf moeite voor om te gaan zitten. Tuurlijk stimuleer je het op die manier en je moet goed begrijpen dat ik daar echt niet de hele dag mee bezig ben of zo. Ik wist helemaal niet dat Bas al die dingen kon, maar omdat hij fysio heeft ben ik er achter gekomen, die probeert namelijk wel uit wat hij wel en niet kan. Dus dan is het logisch dat ik ook verder kijk wat hij al kan. Ik ben verder gewoon heel blij dat Bas eindelijk wat rust heeft gevonden, echt want geloof me als ik naar helemaal niemand toe was geweest dan was Bas nu niet zo geweest als dat hij nu is. en dat ik lekker rustig. Tuurlijk heeft hij zo zijn momenten dat hij huilt, maar dat is ok normaal. het zou niet goed zijn als hij ineens helemaal niet meer ging huilen. Straks heeft hij zelfs een kwartier lang bij mij op schoot gezeten zonder dat hij begon te jengelen/huilen. Nou dat was echt nog nooit gebeurt,meestal na 2 minuten begon hij al.
Dat is ook precies wat ik bedoelde te zeggen (en absoluut niet aanvallend bedoeld hoor alleen maar 'reagerend-op')...Het zou nl niet in mij opkomen om mijn kindje van 4 maanden een tuitbeker voor te houden. Dus kennelijk was jij wel benieuwd of hij dat zelf zou kunnen....Dat maakt dat ik vind dat je misschien te veel bezig bent met wat hij kan en misschien al meer wil/verwacht. Ik denk dat hier weinig moeders zijn die hun kindje van 4 maanden een tuitbeker voorhouden....en das dan maar 1 klein voorbeeldje natuurlijk he.. Dus mijn conclusie (wederom niet aanvallend bedoeld want je moet zo uitkijken met wat je hier zegt): ik snap dat t heel frustrerend is als je DENKT dat er iets met je kindje is (wat dus helemaal niet zo hoeft te zijn) en je er niet kan achterkomen wat het is..maar volgens mij ben jij veeeeel te veel met dat mannetje bezig. Daar kan hij ook heel onrustig van worden en klachtjes van krijgen. Je geeft nu zelf al aan dat jij ook rustiger bent en je mannetje ook.....het is niet gezegd dat jij rustiger bent geworden van hem..het kan ook andersom zijn he...