Behoorlijk in paniek... wat moet ik doen :(

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Kybi85, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    TS: you go girl! Jij komt er wel!
    Ik wil je een hele voorspoedige zwangerschap wensen.
    En wat hiervoor ook al vaak is genoemd.
    Dossier opbouwen.
    Hopelijk doe je het allemaal voor niks en is je ex er een van blaffende honden bijten niet..
     
  2. Klavrtje4

    Klavrtje4 Bekend lid

    15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Er zitten div. inconsistenties in je verhalen hier op het web.

    Ik vind het een vreemde situatie dat je zegt dat hij je nu dwingt tot abortus terwijl je eerder zei dat hij juist alles wil bepalen voor het welzijn van het kind, je juist wil dwingen tot samenwonen, en jij hem de deur hebt gewezen. Als hij je mishandeld heeft moet je aangifte doen. Klaar. De manier waarop jij over de politie schrijft vind ik inmiddels niet meer erg geloofwaardig.

    De, in mijn ogen, slappe houding als het om hem gaat vind ik problematisch en ook niet echt passen bij je leeftijd. Je bent geen 17 (zeg je), maar 35 (of 37?). En je vorige kind heb je dus ook al diep in de 30 gekregen. Je hebt een eigen woning en een vaste baan. Je hebt echt al heel veel goede adviezen gehad. Het is aan jou om daar sterk mee om te gaan en te doen wat nodig is. Voor de veiligheid van je kind(eren). Want anders zal er ook naar jou verwijtend gekeken gaan worden.
     
  3. jupke

    jupke Niet meer actief

    Ik denk dat je 2 personen door elkaar haalt. Er heeft hier in het topic iemand met een redelijk vergelijkbare situatie gereageert.
     
  4. Fleurtje12

    26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom ga je niet naar de politie en kan je niet tijdelijk bij iemand logeren. Die vent is een narcistisch klootzak die denken alleen aan hun zelf.
    Je moet de politie helemaal gek bellen. En niet open doen voor die gek hoe bang je ook bent. Ieder telefoon gesprek weigeren je kan hem blokkeren en anders neem je een ander nummer. Er zijn genoeg instanties die je kunnen helpen.
     
  5. Kybi85

    Kybi85 Lid

    12 okt 2016
    43
    1
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    je bent in de war denk ik met iemand anders er heeft hier een ander gereageerd die mishandeld is, ieder zijn eigen mening verder hoor. en politie nou daar moet je het van hebben joh.

    Ik heb mijn keuze al gemaakt en weet ook al hoe ik alles verder ga doen.
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina