Hoi, Dit schoot me vanochtend in de auto te binnen. Wat voor lolletje dat je vroeger als kind deed zou je nu zo weer kunnen of willen doen? Ik zelf: zou waarschijnlijk als een malloot gaan skippyballen, dat blijft leuk. Al ziet dat er wellicht apart uit als volwassene... Of op een springkussen, en dan over de kop van links naar rechts en zo. En jullie?
Nou ik haal mn hart al op bij ballorig haha, zogenaamd omdat ik mn zoontje een beetje wil ondersteunen.
Hutten bouwen, bomen klimmen en gewoon lekker vies worden! Met me blote voeten stampen in de plassen samen met mn moeder. Gauw naar binnen joggingbroek aan warme sokken en met chippies op de bank ! Nog even "volhouden" dan is L wat ouder rn dan mag hetallemaal weer!
`De hele dag stoeprandje ( zo noemden we dat, bal precies op de stoeprand gooien zodat hij weer terug kwam) spelen... Kan ook niet wachten tot dochterlief de leeftijd heeft om dat met mij te gaan spelen... Ik ben ook al serieus wezen kijken voor geschikte stoepranden hier in de straat.
Haha dat zijn dingen die ik nu ook doe met de kinderen Ik spring tussen de bladeren en gooi ze in de lucht en ren met ze door waterplassen Ik ga op de trampoline en op et spring kussen en ga van de glijbaan Nee ik doe eigenlijk alles met de kinderen wat ik vroeger ook deed En dat mensen me dan raar aan kijken van die spoort niet dat maakt me niet uit haha
Uhm ... ik doe alles nog ... winkelwagentje besturen als een gek, kllimmen en klauteren in de speeltuin, in de plassen springen als het regent, skippyballen en ga zo maar door. Alles natuurlijk alleen vanwege de kids Gek? Ik? Nee, maar een beetje lol moet ook kunnen als je volwassen bent
ik ben zooooooooooo saaaaaaaaaaaaai... denk dat ik later wel een keer mee doe met stand in de mand... van de zomer eens proberen.
Ik kan niet wachten tot mijn dochter met de babyborn kan spelen incl poppenwagen, ledikantje etc etc Vind dat zo schattig staan
Mijn grootouders hadden vroeger een stuk land aan de rand van de stad, daar hadden we 5 paarden, daar waren wij ieder weekend met opa, en vaak ging wij s avonds mee met de paarden weer binnen halen, en in de winter met eten geven. En dat moest ook gedaan worden als wij goede klding aan hadden (wist ik veel). 1 van de 5 was een mak lammetje, paniek, geweldig beest, oude dame. Als zij in haar box stond ( eerste box), klom ik altijd via de railing van de box op haar en ging ik heerlijk knuffelen en aaien. Opa kon er altijd wel om lachen, alleen dan kwamen we aan bij me moeder... Hahaha, die kon er niet om lachen, me goede jurk weer vies, schoen vies en ik stonk weer naar paard. Hoewel ik een echte stadsmens ben, mis ik ond oude land heel erg. De buitenlucht de vrijheid, en vooral mijn paardjes. Toen ik naar de middelbare school ging kon opa (mede doordat het stuk grond weg ging, ander bestemmings plan gemeente) er niet meer voor zorgen en in de jaren daarop zijn allemaal komen te overlijden. En zeker paniek kan ik nog steeds missen, wat een lieffie was dat
Ik doe ALLES met de kinderen mee, ook wat ik vroeger deed. Van de zomer lege statiegeldflessen vullen met water en die om proberen te schoppen met een voetbal. De kids vonden er uiteindelijk niet meer zoveel aan ( die waren met de waterkraan aan het spelen ), maar mijn man en ik zijn fanatiek door gegaan. Net als met waterballonnen gooien, zo leuk! Wij hebben een grote trampoline, en ook daar zijn we met regelmaat op te vinden. Hutten bouwen, tenten maken, waterplassen springen. Heerlijk! En zo kan ik me ook weer helemaal verheugen op de Sinterklaas periode. Dan voel ik me weer helemaal kind.
vingerverven op de ramen tot je niet meer naar buiten kan kijken.. in plassen springen boven aan de trap gaan zitten en je dan naar beneden laten glijden op je billen.. jammer genoeg is mijn man nooit kind geweest volgens mij en verbiedt die alles
Alles wat met speeltuinen te maken heeft, heerlijk! En in bomen klimmen in mijn korte broek en op blote voeten lopen.
Owjaaa... bellen blazen, inderdaad flessen vullen met water en omschieten. Pijltjes pistool lekker tegen mekaar knallen. Stoepkrijten doe ik ook gezellig mee. En in Ballorig of Kidscity lekker klimmen en springen!
Geweldig vond ik dat altijd om te doen.Samen met bordje tik...Tennis bal gooien tegen straatnaambord.Kan me nog goed herinneren dat de meeste mensen daar niet blij mee waren.Dreunde lekker door in huis hahaha.