behoorlijk overtijd snap er niets van

Discussion in 'Zwanger worden' started by maartje666, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje666

Jan 15, 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 maartje666, Feb 13, 2013
    Last edited: Feb 13, 2013
    vervolg op topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/414061-sint-franciscus-lab-raakt-spermatesten-kwijt.html

kwaaltje er bij

- 2 feb was eindelijk de meeste pijn van mijn tepels weg waren weer wat rustiger en normaler geworden,toen 2 feb snachts beiden tepels wat vocht verloren was plakkerig en draderig

de afspraak bij een nieuwe gyn is dus geweest op 31 dec 2013 en goede afspraak mijn vriend moest dus opnieuw zijn zaad inleveren en de uitslagen van mij waaronder een bloedtest en een kweekje waren goed
    heb daar toen ook neergelegen dat ik flink overtijd was want mijn laatste ongi was 23 dec 2012 een flinke tijd geleden dus en heb nog nooit een cyclus overgeslagen!:(
    ze hebben toen voor de zekerheid een inwendige echo gemaakt en zover ze konden zien was ik niet zwanger
    de gyn vertelde ons dat ik niet in de overgang zit dat het niet aan de eitjes lag:D
    wel zagen ze een vergroot blaasje in mijn eierstokken met vocht er in?:(
    maar die was net een millimeter te klein om vreemd te zijn
    had gelijk mijn zekerheid en er werd mij verteld dat ik bij mijn volgende periode moest bellen voor een afspraak voor een HSG afspraak.
    we zouden dan ongeveer samen de uitslag van onze testen krijgen....maar nu hoorden we vandaag dat de uitslag van zijn test binnen is en er staat al een afspraak datum gepland......maar ik heb nog steeds geen bloeding gehad:$:(
    dus heb de HSG test nog steeds niet kunnen doen.;)
    ziet er naar uit dat ik nu ruim 2 cyclussen over geslagen heb???
    zwangerschapstesten blijven wit op het controle streepje na.
    de schijnzwangerschapskwaaltjes zijn gelukkig wel op de honger en moeheid na verdwenen.......maar met een cyclus van 14 dagen+10 dagen= 24 dagen cyclus had ik nu toch wel mijn periode verwacht.
    vandaag naar de huisarts gegaan en die zegt aan de ene kant begrijpelijk "laat de natuur het werk maar doen" want een periode opwekken is ook weer niets.
    en daar ben ik het de ene kant mee eens maar word er wel behoorlijk wanhopig van.
    nu hebben ze eindelijk de test van mijn vriend gedaan na veel moeite en wachten en nu sla ik cyclussen over?:(:$
    ik zal het iig bij de aankomende afspraak neerleggen.
    wat vinden/denken jullie?

2. maartje666

Jan 15, 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand?

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Hebben ze tijdens de echo meerdere eiblaasjes gezien? Dat zou kunnen duiden op PCOS en daardoor kan je menstruatie erg onregelmatig zijn

4. maartje666

Jan 15, 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee gelukkig was het er echt maar 1,op de vorrige echo's die ik eerder heb gehad (april 2012 en bijna 5 jaar geleden) waren er nooit dit soort blaasjes te zien

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien een cyste?

Vind het een beetje raar dat je huisarts je geen kuurtje wil geven om de boel op gang te helpen. Temeer omdat uit een echo is gebleken dat je niet zwanger bent.

Wil je gynaecoloog ook niks voorschrijven?

6. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Misschien is het toch een idee om te vragen of je de cyclus mag opwekken met medicijnen. Of wachten totdat je menstruatie komt. Rot zeg die onzekerheid

7. maartje666

Jan 15, 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #7 maartje666, Feb 13, 2013
    Last edited: Feb 13, 2013
    aan de ene kant snap ik de huisarts wel dat het natuurlijk het beste is dat de natuur het werk doet,graag zelfs.
    ze vertelde dat ik dan 10 dagen pillen zou moeten slikken,nu ben ik daar al geen fan van omdat ik weet dat ik geestelijk moeilijk tegen chemische medicatie kan.
    zelfs antibioticum pillen kuur heb ik maar 3 dagen kunnen slikken omdat ik er niet lekker van werd
    maar als het nog veel langer gaat duren dan ga ik het toch ff aankaarten.
    zit er ook aan te denken om het toch nog ff door de gyn te laten bekijken of dat blaasje niet groter geworden is en dat misschien de oorzaak is van het uitblijving van de periode.
    25 feb hebben we de afspraak en ik hoop dat ze het dan toch nog ff kunnen bekijken en mij misschien zekerheid over kunnen geven wat verstandig is
    we zaten hier zelf ook al aan een cyste te denken
    en wil juist niet een verkeerde keuze maken juist omdat ik nog steeds de angst heb dat er toch een kleine kans op een verlate zwangerschap in de 2e maand en ik dan juist niet de pillen wil slikken

Share This Page