Hoi meiden, Ik was gisteren precies vier weken overtijd. De laatste menstruatie begon op 28 december, je zou zeggen dat ik positief zou moeten testen maar nee.. Volgens mijn moeder waren er twee van haar zussen waarbij het enkel zichtbaar was door een bloedtest, het is lang geleden maar gaf me toch hoop.. Vandaag had ik opeens doorzichtig slijm, ik kan er draden mee trekken van drie a vier centimeter, is dat slijm door zwangerschap? Of een ei, veeeeeeel te laat terwijl ik altijd een 27 dagen cycles heb. Ik weet het niet meer.. Iemand ideeën?
Klink als vruchtbaar slijm inderdaad. Misschien is dit keer je cyclus in de war en wat later? Je kan ook ovulatietesten proberen
Heb ik hier net zo! Ik was precies tegelijk ongesteld en daarna niet meer! Hier ook nog geen menstruatie te bekennen, maar testen blijven negatief. Mijn HA zegt dat je dan 'gewoon' niet zwanger bent, heb hem maar niet gewezen op het feit dat het ook mogelijk is (weliswaar komt het niet zo vaak voor) dat je dan wel zwanger kan zijn, maar dat het alleen 'zichtbaar' is bij een bloedtest.. Liefs,
hier ook iemand die al behoorlijk lang overtijd is. ik had voor het laatst 23 dec mijn periode mijn cyclus is normaal gesproken 24 dagen dus al 2 maanden geen bloeding testen zeggen niet zwanger en gyn zei na een inwendige echo op 31 jan dat ik niet zwanger ben. wel veel zwangerschaps-symptomen gehad tot vocht uit tepels toe. nog nooit een cyclus overgeslagen maar wel iedere jan last van een schijnzwangerschap ik zou toch dan bij de huisarts een bloedtest aanvragen en anders als daar niets uit komt een doorverwijzing naar de gyn,dan heb je iig zekerheid
Da's wel behoorlijk vreemd... Het klinkt wel als vruchtbaar slijm inderdaad.. Misschien houdt je lichaam je voor de gek en is je menstruatie een keer overgeslagen....... Afwachten!
Ja ik begrijp er ook weinig van, vrijdagochtend ga ik naar de HA. Die zei dat ze een onderzoek gaat doen, volgens mij had ze het over 'voelen' ofzo, kan dat kloppen? Ik ben bijna blij met de buikkrampen, dat is de enige reden dat ik er deze week nog tussen gepropt kon worden, anders werd het weer volgende week, ze snappen de stressfactor van de spanningen niet zo denk ik weleens! Ik ben erg benieuwd maar als dit niets uitwijst wil ik denk ik inderdaad naar de gyn want ik sla nu mijn tweede menstruatie op een rij over, en wel vruchtbaar slijm is apart, dan zou mijn ei 30 dagen te laat zijn! Gecombineerd met een vriendin die me gek maakt betreft cystes enzo, buikkrampen en kleine klachten ga ik me toch wat zorgen maken als er geen zwemmertje te ontdekken is..