hee meiden, Ik ben 6 oktober gestopt met de pil midden in mijn strip.(wegens doorbloedingen en natuurlijk omdat we zwanger willen worden) 9 oktober werd ik meteen ongesteld en het was pijnlijker en heftiger dan tijdens de pil. Na mijn menstruatie zijn we druk weze klussen. Ik ging er van uit dat mijn cyclus gewoon 18 dagen was dus toen ik vandaag 3 dagen over tijd was hen ik een test gedaan.(ochtendurine) maar die test was negatief. Nu kan het dus natuurlijk ook dat ik gewoon een langere cyclus heb maar wanneer kan ik dan testen? En denken jullie dat er nog een grote kans is dat ik zwanger ben? Ik wil ook niet te enthousiast zijn omdat ik bang ben voor een teleurstelling. P.S mijn cyclus was voor de pil altijd erg regelmatig.
Neem aan dat je een cyclus van 28 dagen bedoeld. Als dat zo is, ben je vandaag pas 1 dag overtijd. Ten eerste moet je meestal rekening houden met ontpillen. Ten tweede hoe meer je jezelf ermee bezig houdt, daarmee kan je zelf je menstruatie uitstellen. Ik wil je niet teleurstellen, maar wil je alleen maar wijzen op wat zaken waar je rekening mee moet houden. Bovenstaande ken ik nl. erg van mezelf, toen ik net gestopt was met de pil. Ik zou als ik jou was nog wachten tot volg. week maandag, en dan ben je een week overtijd, en zou ik nogmaals testen. Veel succes