ziek, niets eten, weinig drinken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by san68, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. san68

san68 Actief lid

Feb 27, 2007
    213
    0
    16
    Mijn zoontje is nu al anderhalve week snotverkouden en wil sinds een week niets meer eten. Hij drink gelukkig wel weer een beetje beter sinds twee dagen. Ook heeft hij hoge koorts gehad, dit lijkt nu over. Soms pakt hij een paar hapjes eten, maar het lijkt alsof hij het niet door wil slikken en dan komt alles weer naar buiten. Hij is nu een jaar oud ongeveer.
    Ik ben al bij de huisarts geweest en die denkt aan een gewone virusinfectie, waar verder weinig aan te doen is. Maar ik vind het niet-eten nu al wel erg lang duren. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik zelf dacht misschien aan keelontsteking. De huisarts heeft wel gekeken, maar kon het niet goed zien omdat hij er niet zo van gediend was.

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

Heeft hij geen last van "slijmvorming".... en dan in combinatie met die verstopte neus....
    Spoel je zn neusje door VOOR het eten... zodat het wat makkelijker gaat....

Keelonsteking had je HA wel gezien hoor...
    nou kan je zoontje natuurlijk wel "gewoon" keelpijn hebben?

Geef je hem paracetamol...?
    Ik geef ook alleen als het ECHT nodig is.... maar misschien heeft hij dan wat minder klachten met eten....

Normaal heb ik zoiets van... als ze maar goed blijven drinken... maar 1,5 week slecht eten... vind ik OOk lang!

Als je het niet vertrouwd.... gewoon weer terug naar de HA.... en let goed op dat je mannetje geen uitdrogingsverschijnselen krijgt...!

Beterschap....

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me helemaal bij Ramona aan. Gewoon weer terug naar de ha als je het niet vertrouwd.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,334
    36,189
    113
    Hier precies hetzelfde. De ha had hier niet eens naar zijn keeltje gekeken, maar aangezien mijn vriend en ik nu beiden ontzettend last van de keel hebben, zal Jesper daar ongetwijfeld ook last van hebben gehad. ( op de spruw, beginnende ooronsteking en bronchitus na). Je kunt wel weer naar de ha gaan als je je onzeker maakt hoor! Vaak geven ze echter niks bij een keelonsteking. Pas als het langer duurt dan zoveel dagen/weken.

5. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Drinkt hij wel genoeg? Anders zou ik hem wel ORS geven.

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi,

valentijn is nu al een week of 2 ziek en eet ook al dik anderhalve week amper..
    vorige week zijn ze erachter gekomen dat hij ooronsteking heeft..
    dat verklaard de koorts, slechte eten en de vreselijke verkoudheid/hoestbuien ook..
    houd even in de gaten , misschien heeft hij wel last van zn oortjes

Share This Page