Verwarrende cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Milouu, Jul 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milouu

Milouu Actief lid

Dec 7, 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriend en ik proberen voor een tweede kindje te gaan.
    Bij onze dochter had ik een regelmatige cyclus tussen 25-29 dagen. In ronde 9 zijn we zwanger geworden. Op dit moment zitten we in ronde 4. De eerste twee rondes zat mijn ongesteldheid tussen de 25-29 dagen. De derde ronde werd ik op dag 34 ongesteld. Inmiddels zit ik op dag 29 en nog niet ongesteld en geen positieve test.

Heeft iemand een idee of je cyclus ineens anders kan worden? Of een andere verklaring?

Groetjes Milou

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja herkenbaar hoor. Voordat ik zwanger was van mn dochter had ik et ook, het schommelde tussen de 26 en 34 in. Elke cyclus was t anders.
    Ik heb 2 miskramen gehad daarvoor was mn cyclus altijd standaart 28. Maar daarna is het zo gebeleven zelfs nu na mn bevalling is t ook weer anders tussen de 25 en 29! Erg vervelend vind ik zelf.

3. loes80

loes80 Lid

Apr 29, 2011
    92
    0
    6
    Ook ik herken het. Voordat ik zwanger werd van mijn zoontje was mijn cyclus altijd 28 dagen. Ik kon de klok er op gelijk zetten. Ik was bij hem in de 1e ronde zwanger.
    Nu zijn we ook bezig voor een tweede kindje en mijn cyclus is 1,5 jaar na de bevalling nog steeds zeer onregelmatig. Het is nu tussen de 29 en 56 dagen. We zijn sinds oktober bezig en nu dus bijna 10 maanden verder.
    Ik vind het ontzettend vervelend. Bij iedere lange cyclus denk ik dat het misschien wel raak is en is een negatieve test weer een teleurstelling.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja vervelend he! Deze cyclus word ook weer anders mn ei is nu weer 2 dagen verschoven (denk ik) als k het goed gevoeld heb. Ben begonnen met tempen om een klein beetje inzicht te krijgen op die rare cyclussen, hijs wel omhoog gegaan vandaag dus zal het meemaken. :) doe jij ies aan tempen of ovu tests? Lijkt me moeilijker te weten wanneer ongeveer je ei spring met jouw cyclussen?

@milou hopelijk blijft je ms lekker weg en heb je een posi test!

5. loes80

loes80 Lid

Apr 29, 2011
    92
    0
    6
    Ik ben deze cyclus begonnen met tempen. Ik ben benieuwd of ik wat meer inzicht kan krijgen in mijn cyclus.

6. Milouu

Milouu Actief lid

Dec 7, 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Bedankt voor jullie berichtjes. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
    Vervelend is wel dat ik nog langer moet wachten tot mijn NOD.
    @Loes voor jou helemaal vervelend! Hopen dat het jullie toch snel gegund is!

Ik gebruik nog geen ovu.testen. Wil ik gaan doen na ronde 6. Misschien de volgende, afhankelijk wanneer ik ongesteld ga worden.

Groetjes Milou

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook. Meestal zit ik tussen de 30 a 33 dagen maar heb sinds begin dit jaar 2 keer gehad dat ik ineens op de 36 zat. Een maand of 9 geleden had ik ook een keer 27 dagen... Echt vervelend dat het ineens zo kan wisselen.

8. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Ik had de eerste 4 rondes netjes tussen de 26 en de 30 dagen. Afgelopen ronde in 1 keer 36 dagen.
    Voor het eerst kreeg m'n vriend ook de kriebels en dan is het toch wel echt een teleurstelling!
    Wij doen deze maand ovulatietesten om te kijken of we m'n ovulatie kunnen spotten, maar nog geen positieve test gehad. dus ik ben erg benieuwd...

Succes ladies!

Share This Page