heb vanaf gisteren behoorlijke steken die beginnen vanaf me onderbuik en eindigen bij me vagina. Echt vervelende behoorlijke steken, heeft iemand hier ervaring mee?
Nou, ik herken die steken wel. Dan is het kind lekker aan het indalen. Vooral die onderop zijn niet altijd leuk....
Ik heb wel van die steken gehad in de schaamstreek ja. Dat was echt niet prettig ben ook blij dat ze over zijn nu.
Ik heb heel veel last van een soort krampen (korte pijnscheuten) net boven het schaambeen en deze trekken door richting de vagina /anus Herkennen jullie ook deze klachten. Ik dacht eerst aan indalen en oefen weeen. maar nu zit ik toch ook wel te denken aan blaasontsteking!!!! Hebben jullie deze korte krampen rondom de onderbaarmoeder.!!!!
Weet jij wat het wel is bij jou, Silvie? Misschien stelt het me wat geruster. Zeker tegen de avond aan heb ik behoorllijke last van steken/krampen in de sluitspieren. Morgen toch even voor de zekerheid mijn urine wegbrengen.
Ik heb al 2 weken van die steken, beginnen bij mn schaambotje aan de voorkant en trekken net zo snel wer weg als dat ze gekomen zijn. Maar soms kan ik niet eens lopen door de pijn, elke druk is al teveel dan. Vind het een heel naar gevoel en hoop dat het nog geen indalen is want daar is t volgens mij nog te vroeg voor...heb er ook geen tips voor helaas, niks helpt op zo'n steekmoment!! Het is ook iets erger geworden deze week. Wat ik wel heb, eigenlijk bijna de hele zwangerschap is dat ik het gevoel heb dat de baby zo laag zit/ligt met zowieso nare steken op mn blaas, herkennen jullie dit ook???
Ik heb het toen nagevraagd aan mijn verloskundige wat die nare steken richting vagina en anus waren. Dit heeft met indalen te maken, bij mij was mijn meisje al met 33 weken ingedaald.
id idd het indalen en daar kan bij komen oefenweeën zo heb ik 3 weken gelopen zelfs met erge oefenweeën dat we dus dachten ze komt eerder wat achteraf niet zo was dit kan erg vervelend zijn ,tot het niet kunnen lopen aan toe dus meisjes maak de borst maar nat sterkte de laatste weken
Ik heb het toen nagevraagd aan mijn verloskundige wat die nare steken richting vagina en anus waren. Dit heeft met indalen te maken, bij mij was mijn meisje al met 33 weken ingedaald.
id idd het indalen en daar kan bij komen oefenweeën zo heb ik 3 weken gelopen zelfs met erge oefenweeën dat we dus dachten ze komt eerder wat achteraf niet zo was dit kan erg vervelend zijn ,tot het niet kunnen lopen aan toe dus meisjes maak de borst maar nat sterkte de laatste weken