baal van mijn kledingmaat

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik baal heel erg van mijn kleding maat ik wil gewoon 2 maten kleiner als waar ik nou in zit. 4 jaar geleden woog ik maar 1 kilo minder maar had dus wel 2 kledingmaten minder. ik ben volgends mij niet te zwaar ik ben 157 en weeg 53 kilo. Ik voel me gewoon onzeker doordat ik in een grote maat zit.mijn vriend vind me niet dik maar dat vond hij ook niet toen ik zwanger was dus heb niet zoveel aan zijn reactie haha.

Zo dat ben ik ook weer kwijt

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben dan benieuwd in welke maat jij zit en waar dat dan door komt. Ik ben 1.60 en weeg 54 kilo. Ik heb maat 36 en ben daar dik tevreden mee.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    de enigste maat waar ik giga van baal is mn cupmaat:( die had wel 2 of 3 maten kleiner gemogen

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Met een BMI van 22 zit je toch hartstikke netjes? Of heb je misschien wat opgehoopt vet op 1 bepaalde plek?

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zit nou in maat 36-38 en zat in maat 32-34 maar ik ben niet zo groot dus ik vind die maat gewoon echt te groot

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb ook wel eens in maat 32 gezeten, voor mn zwangerschap. Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel blijer ben met maat 36, ik kan veel meer kleding aan uit allerlei winkels, want die iniminimaatjes zijn er bijna niet of zo uitverkocht.

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou die van mij zijn niet zo groot als ik nou 2 broekmaten kleiner zou hebben en 2 cubmaten groter zou ik helemaal gelukkig zijn (lichamelijk dan hé)

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Had eigenlijk nooit problemen met kleding kopen maat 36-38 is hier sneller uitverkocht als 32-34.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn zou ik heel blij zijn met maat 36 ipv maat 32. Ik vind het echt geen gezicht als een volwassen vrouw zo'n klein maatje heeft. Probeer het gewoon te accepteren... Je gewicht is super bij je lengte en je kunt ook echt niet alles hebben na 2 kinderen.

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Maar lieve meid, als jij niet blij bent dan kun je daar toch iets aan doen? Of zie ik dat verkeerd?
    Ik heb met 65 kilo op 1.74 ook een gezond BMI maar toch baal ik van die 5 kilo te veel en daar werk ik nu dan ook aan..
    Het gaat om jou en dat jij je lekker voelt, zolang het maar gezond en verantwoord is.

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Heb een blubberbuikje en 2 maten groter. Zal het wel moeten accepteren het is nou eenmaal zo en niet anders maar ik vind het echt niet leuk. Ookal heb ik 3 kinderen zou ik mijn eigen kleding weer aan willen.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Als je ervan baalt, moet je er wat aan/mee doen.

Ik ben blij dat ik blij ben met mijn maatje 38/40 :)

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Geloof me, ik snap je!! Het is ook echt mega irritant als je 19 leuke jurkjes in je kast ziet hangen die gewoon niet meer passen. Maar aan zo'n buikje is bijna niks te doen. Gewoon veel shoppen!

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik persoonlijk vind maat 36/38 ook mooier staan bij een volwassen vrouw, dan maatje 32 (is in mijn ogen een kindermaat)

maarja.. als jij echt niet tevreden bent met de al kleine maat die je hebt.. dan kan je daar toch iets aan doen?

lekker gaan sporten om je '''''buikje'''''' weg te krijgen??

of anders een buikwand correctie.. dan heb je toch weer een strakke buik, maar verlies je geen gewicht.. wat niet nodig is bij jou...

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou het gaat mij niet om het afvallen hoor weeg maat 1 kilo meer het gaat me gewoon om die maten. Ik beweeg genoeg ga iedere dag een stuk wandelen of fietsen.

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ok, dan gaat het niet om de kilo's bij jou maar dan blijft het idee toch hetzelfde? Stel een gericht sportplan op om de gebieden waar jij niet blij mee bent aan te pakken of verdiep je in andere opties.

Jij bent uiteindelijk de enige die er iets aan kan veranderen..

17. Anice

Anice Niet meer actief

Dan moet ik helemaal balen zeg :(. Ik ben ook 1.57 en weeg nu een maand na de zwangerschap nog 63 kilo en een dikke flubberbuik en heb een garderobe met alleen maar leuke jurkjes en rokjes in maatje 36 waar ik helemaal (en voorlopig) niets meer mee kan ;)

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ach ja we kunnen ernaar kijken en om 1 been doen ofzo haha misschien kunnen we het volgend jaar aan zo niet gaat het allemaal naar de kleding container anders blijf ik ervan balen dat ik het niet meer pas. Maar je kleintje is net een maandje dus misschien gaat alles er zo van af. Hoeveel woog je voor je zwangerschap?

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar Maart, jouw kleine is toch ook pas 4 maanden? Er kan nog zoveel veranderen!

Ik ben overigens zelf ook niet helemaal tevreden hoor, ik ben enorm wezen jojo-en na de bevalling. Van 63 als start naar 75, toen helemaal gezakt naar 55 en nu opeens weer 73..

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad lekker sporten. Niet voor het afvallen maar op je 'probleemgebied' aan te pakken. Sowieso je lichaam nog even wat tijd geven hoor... je bent pas net bevallen!

Deel Deze Pagina