Beide gecastreerd, en nog twee knokkende katers..

Discussion in 'De lounge' started by Ytest, May 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Haha die vinden ze hier niks aan en de hond vreet ze op! Laserlampje maakt ze echt bek af omdat ze serieus denken dat ze het kunnen pakken..

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Die ga ik ook op de kop tikken! Bedankt :)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan ook heel goed een uiting van stress zijn! Er is wat verandert bij jullie. Eerst was je zwanger en nu is de kleine geboren.

Probeer eens een Feliway spray of stopcontactding. Dat schijnt rustgevend te werken.

Je kunt het altijd proberen in elk geval.

http://www.feliway.nl/

Op de beginpagina staat zelfs al iets over "mijn katten kunnen niet met elkaar opschieten".

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben katten ook wel behoefte aan een eigen plekje om zich terug te kunnen trekken.. ik weet niet of dat bij jullie kan? Ze kunnen in ieder geval niet naar buiten om elkaar even uit de weg te gaan of om hun energie kwijt te kunnen en ja daarnaast zijn het ook nog 2 kerels die graag laten weten dat ze er zijn.. (miss te laat ook laten helpen?)
    Hier 2 poezen.. dikke vriendinnen.. liggen heel veel bij elkaar en gaan vaak samen op stap buiten.. maar soms ligt er een de hele dag op zolder en de ander beneden..
    Op nat. Geo is ook een programma over een kattenman.. soort dog whisperer voor katten dan.. miss een keer kijken..?
    Ik hoop dat het beter wordt.. lijkt me erg vervelend..

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Denk ook aan stress en een combi van jullie kindje en de beperkte ruimte die ze hebben. Binnenkatten hebben doorgaans niet genoeg aan een woonkamer/keuken. En nu de jongste kat ouder wordt, gaan ze elkaar in de haren zitten. Of het serieus is of ruwer spel is zo niet te beoordelen.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Die katten wisperer zegt ook vaak dat katten zelf moeten kunnen kiezen waar ze heen gaan... Dat 1 ruimte echt niet genoeg is,,, de baasjes die hij helpt moeten zich echt aanpassen aan de katten.. En de katten niet aan de mens,,

Ik denk dat het het beste is als de katten naar boven kunnen... Dus dat jij je moet aanpassen aan wat jouw katten willen en niet de 2 katten opsluiten in de woonkamer..

Ik vind het best logisch dat ze dit doen bij jou...

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Thnx voor alle adviezen dames :)

Share This Page