Titel zegt het al voor de komende horrorwinter zoek ik een skipakje! Wie heeft tips voor een betaalbare?
Ja bij de Lidl vanaf maandag! Ik heb de advertentie uitgeknipt en op mijn keukenkastje gehangen...NIET VERGETEN!
het skipakje bij de lidl is maar t/m 80 ging gelijk even kijken omdat ik ook 86/92 moet hebben en in 80 past hij echt niet meer
Ik heb vorig jaar een compleet pakje gekocht bij C&A voor 30 euro. Was wel 74, maar die zullen ze vast wel groter hebben toch?
en had bij h&M net een mail met 25% korting op items naar keuze dacht ik, zal straks even kijken. Maar die bij de Lidl lijkt me ook wel wat!
Ik heb er een bij C&A gekocht,daar is nu 25%korting op de jassen en ook op de skipakken.Hele leuke bruine incl.wandjes,sloffen en sjaal met de korting eraf 21,95
Ik ben vorig jaar geslaagd bij de V&D! We gingen op wintersport toen ze 3 maanden was en had toen een pakje in maat 62 (ze droeg toen 56, maar ze gaat er natuurlijk met kleren en al in!). Nu weer op de site gekeken maar zie ze ook staan in grotere maten. Zeker even kijken als ik jou was!