Overal bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door habbaba, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. habbaba

habbaba Nieuw lid

13 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ga nu toch voor het eerst maar even mijn vraag stellen.
    Afgelopen weekend in ziekenhuis gelegen ivm extreem veel harde buiken, deze zijn nu gelukkig afgenomen.
    Waar ik nu last van heb, is een (erg) zeurend gevoel in mijn onderrug, onderbuik, bekken, bovenbenen (&hoofdpijn). het komt niet met regelmaat/frequentie maar is continue aanwezig. 'S nachts heb ik moeite met slapen vd pijn.
    Mijn vraag is nu, hebben meer meiden hier last van? En is dit bandenpijn te noemen? Ik ben bijna 24 weken.

Alvast bedankt
    Gr Tamarah

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Bandenpijn in je benen? Kan dat ook?

Ik zou even snel het ziekenhuis bellen en vragen wat dit is.

Kan bandenpijn zijn hoor, ik weet niet wat dat is gelukkig, maar zou het zeker na afgelopen weekend, even nachecken.

Kunnen ze je geruststellen!

3. Dana

Dana Niet meer actief

klinkt niet als bandenpijn, misschien spierpijn van de harde buiken en daardoor krampachtige houding?

Ik zou ook even bellen als ik jou was, net wat hiervoor al gezegd wordt, telefoontje is zo gepleegd en dan weet je het.

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij geen bandenpijn. Bandenpijn zit echt in je buik. Is meer een stekende pijn en niet continu aanwezig.
    Zou inderdaad ff je gyn of vk bellen.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Spierpijn lijkt me ook niet helemaal kunnen, dat heb je niet als je niets doet denk ik. Alleen als je beweegt. En daar wordt je toch niet wakker van snachts van de pijn?

Ik zou zeker na afgelopen weekend een belletje wagen. Je hebt een zeurend pijnlijk gevoel in je benen, buik en onderrug...kan niet slapen van de pijn..hele weekend extreem harde buiken.......

Deel Deze Pagina