Dag dames. Mijn schoonzus zou op mijn zoontje passen als ik moet werken, maar omdat het niet meer zo loopt tussen haar en mij wil ik liever een andere oppas. Kinderopvang is voor mij geen optie omdat ik maar 12 uur werk verdeeld over 3 dagen. Dus nu zat ik te denken aan een gastouder, maar hoe kom ik daar aan en hoe regel je zoiets? En duurt het lang voordat je daar terecht kan? Groetjes
Hey! Ik zit bij gastouderbureau Groot in Klein in Vlaardingen en ben heel tevreden over ze Ik heb gewoon contact met ze opgenomen en zij hebben toen bemiddeld. Mijn zoontje gaat al vanaf 3 maanden naar deze gastouder met heel veel plezier! (hij is nu bijna 3)
Via de ggd kan je rapporten inzien van een gastouderbureau, dat geeft meestal wel een indicatie hoe een bureau is.
Ik zou googlen op een gastouderbureau in rotterdam. Als je als go daar bij aangesloten wilt zijn moet je alle juiste papieren hebben. Je zou ook een oproep kunnen plaatsen op oppasbron.nl en in je oproep specifiek vragen naar een gecertificeerde oppas.
Ik zit zelf bij gastouderbureau ViaViela, de meeste bureaus zijn volgens mij gewoon betrouwbaar! Belangrijkste is dat je het goed kunt vinden met de gastouder, die zorgt tenslotte voor je kindje Gastouderbureau heeft hier verder niet veel mee te maken ...