Een jaar is in elk geval te overzien. Als je echt graag die studie wil doen dan zou ik er wel echt voor gaan om te kijken of het mogelijk is. Het hangt er ook erg vanaf hoenhet inroosteren gebeurd op beide werkplekken. Hoe ver van te voren zijn de roosters klaar? Kan je vaste diensten op bepaalde dagen regelen? Kan je regelen dat jij in de vrije weekenden van man werkt en andersom?
Echt graag is een groot woord, de opleiding lijkt me interessant en je kan hierna doorstromen naar hbo. Dat zou ik het liefst doen. Deze opleiding is 3 jaar, en het werk lijkt me wel heel leuk en afwisselend. Maar het moet wel te regelen zijn en ons gezin moet er niet teveel onder 'lijden'.
Wij werken ook beide onregelmatige. Dag, avond, ,nacht, weekend. Soms afwisselend maar soms ook tegelijk. Wij hebben een flexibele gastouder. Dan nog is het niet altijd ideaal. ''s avonds laat nog met een slapende baby over straat vind ik heel vervelend. Gelukkig gebeurd dat hier sporadisch en is de gastouder mijn overbuurvrouw. We kunnen hem zo overtillen.
Ik denl dat het heel erg afhangt van hoe flexibel de werkgever(s) zijn en hoe flexibel en betaalbaar de kinderopvang is. Mijn vriend en ik werkten ook beide onregelmatig maar al snel was dit eigenlijk niet meer te doen. Mijn werkgever was totaal niet flexibel en ik kon geen voorkeuren opgeven.. hierdopr kwamen we toch wel heel vaak in de knoei. We hadden wel een flexibele gastouder maar in de ochtend en avond uren ging wel de uurprijs een stuk omhoog waardoor ik voor een groot deel werkte om de kinderopvang rekening te betalen Ik ben dus uiteindelijk gestopt met werken en nu ik bevallen ben van de 2e ben ik wel weer op zoek naar werk. Ik ben wel bewust op zoek naar iets mey vaste tijden en helaas is dat niet even makkelijk, maar ik houd stug vol Groetjes Lils
Ik kan voorkeuren opgeven en indien nodig ruilen van diensten. Dat scheelt wel denk ik. Oma is onze back-up en overdag de gastouder