Hallo, Heeft iemand ervaring met de nieuwe quinny zapp extra buggy? Ik heb nu de quiny speedi sx. Deze heeft luchtbanden. Nu is dit zo'n enorm ding als hij in de auto moet. Ik vind dat niet echt handig. Dus denk erover de quinny zapp te kopen. Deze nieuwe is goed in te klappen. Maar nu de vraag. De speedi heeft luchtbanden. En hierdoor worden veel schokken van de grond geabsorbeerd. Vanwege nekletsel kan ik echt niet rijden met de "goedkope standaard" buggy.. omdat dit teveel schokken geeft in mijn armen en nek. Weet iemand hoe dit is bij die zapp? Want dit zijn geen luchtbanden.. Maar wel twee stevige wieltjes aan de voorkant.. Dus iemand ervaring? Groetjes joyce
Hoi, ik heb zelf ook een slechte nek en duwen van een wagen og buggy gaat niet altijd goed. Ik heb zelf, naast mijn wandelwagen een chicco liteway (80 euro of zo) Daar kan namelijk de rug in standen, en dat is handig als je kindje nog slaapt nin de wagen. Wat ik heb gedaan is naar een winkel waar ze verschillende buggys hebben en dan maar met alle buggys een rondje lopen. (wel met een gewicht erin, want anders lopen ze erg anders) Mijn conclusie was helaas, dat geen enkele buggy lekker loopt, Ik krijg er sneller pijn van, dan vanlopen met de wandelwagen. Hoe dan ook: je zult echt zelf even moeten testen in de winkel, want ook de duwstang van een wandelwagen en een buggy verschillen heel erg en dat veroorzaakt ook sneller pijn.
Je moet er wel rekening mee houden dat de handvatten van de quinny zapp niet verstelbaar zijn. Voor de meeste mensen is de zapp te laag..
Oh thanks dat zijn goeie van jullie.. Dus dat gaat 'm niet worden voor mij die zapp... Blijven we toch maar bij de speedi!.