beide ouders mee operatie kind 1,5 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door taatje85, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Hallo
    @all

Nou het is gebeurd hoor! echt super goed gegaan! voel alles mee! was wel even heel zielig maar na een uurtje en een fles limonade en een potje gepureerd fruit weer helemaal de oude! was gelijk lekker aan het spelen!

En ik ga nooit meer naar t kennemer gasthuis! zo jammer! telefonisch een afspraak gemaakt met een verpleegster dat ik tussendoor mocht switchen! dat mijn partner bij de ok was als Jim in slaap werd gebracht en dat ik in de uitslaapkamer mocht wachten op me kleine man! nou dat ging dus niet door want ze ontkende keihard dat ze die afspraak met me gemaakt had! ze zal wel op dr kop hebben gehad ofzo! maar heeeeeeeeel erg jammer vond ik dat! nou ben ik dus zelf met me naar de ok gegaan en in de uitslaapkamer op m gewacht!
    t was zo voorbij dus heeeeeeel erg was t niet maar t gaat om t principe! toch?

maar verder buiten dat ie wat moeier is als normaal voelt ie zich kip lekker!

Voor alle mama's en papa's die nog moeten met hun kindjes heel veel sterkte en succes! t is zo voorbij en valt reuze mee

xx bloem

Deel Deze Pagina