beide ouders net overleden en net zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Morgaine82, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een situatie... Gecondoleerd met het overlijden van je ouders. Heftig hoor! En hoe dubbel ook, ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Gelukkig heb ik geen ervaring in dit soort situaties, maar ik wil je wel alle kracht en wijsheid toewensen!

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Gecondoleerd en heel erg veel sterkte gewenst. XXX

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat een vreselijke situatie, gecondoleerd. Maar ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Een kindje heeft niet zoveel last van stress zegt mijn verloskundige. Zeker niet op deze termijn. Maar anders bel je gewoon even de vk en leg je de situatie even uit. Heel veel sterkte de komende periode.

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Gecondoleerd. Heel veel sterkte in deze verschrikkelijk moeilijke periode. Hopelijk kan je wat rust vinden in je hoofd en steun vinden in het feit dat ondanks al deze narigheid er toch iets wonderbaarlijks mag gebeuren als een klein kindje dat groeit in je buik.

5. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd en ve sterkte meid! Helaas geen ervaring.

6. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, ik ben helaas niet de enige die dit meemaakt zo te lezen. Wel fijn om te weten dat jullie er goed doorkomen, ook al blijft het gemis...
    Het ziekenhuis zou een maatschappelijk werker inschakelen. Verder leven ze wel mee maar ze kunnen ook niks garanderen.
    17 oktober heb ik mn echo, het lijkt zoooo ver weg!
    Ik mis mn moeder enorm, mn zwangerschap lijkt het enige lichtpuntje nu, ik ben zo vreselijk bang.

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Wat erg voor je en wat eng. Bedenk dat ook in andere stress situaties mensen zwanger worden en blijven: oorlogen, natuurrampen. Wie weet helpen jouw ouders nu vanaf een afstandje mee om de zwangerschap te laten slagen. En als het toch misgaat, komt het wrs niet door stress, op deze termijn. Probeer wel goed te eten, dan blijf je beter op de been. Succes meis!

Deel Deze Pagina