Jeetje, wat een situatie... Gecondoleerd met het overlijden van je ouders. Heftig hoor! En hoe dubbel ook, ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Gelukkig heb ik geen ervaring in dit soort situaties, maar ik wil je wel alle kracht en wijsheid toewensen!
Wat een vreselijke situatie, gecondoleerd. Maar ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Een kindje heeft niet zoveel last van stress zegt mijn verloskundige. Zeker niet op deze termijn. Maar anders bel je gewoon even de vk en leg je de situatie even uit. Heel veel sterkte de komende periode.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte in deze verschrikkelijk moeilijke periode. Hopelijk kan je wat rust vinden in je hoofd en steun vinden in het feit dat ondanks al deze narigheid er toch iets wonderbaarlijks mag gebeuren als een klein kindje dat groeit in je buik.
Bedankt, ik ben helaas niet de enige die dit meemaakt zo te lezen. Wel fijn om te weten dat jullie er goed doorkomen, ook al blijft het gemis... Het ziekenhuis zou een maatschappelijk werker inschakelen. Verder leven ze wel mee maar ze kunnen ook niks garanderen. 17 oktober heb ik mn echo, het lijkt zoooo ver weg! Ik mis mn moeder enorm, mn zwangerschap lijkt het enige lichtpuntje nu, ik ben zo vreselijk bang.
Wat erg voor je en wat eng. Bedenk dat ook in andere stress situaties mensen zwanger worden en blijven: oorlogen, natuurrampen. Wie weet helpen jouw ouders nu vanaf een afstandje mee om de zwangerschap te laten slagen. En als het toch misgaat, komt het wrs niet door stress, op deze termijn. Probeer wel goed te eten, dan blijf je beter op de been. Succes meis!