Beide uit gebroken gezinnen....hoe te doen?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Aura, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij is het (gelukkig) niet het probleem dat sommigen niet bij elkaar in één ruimte zouden kunnen zijn, maar dan nog zou ik ze niet allemaal tegelijk op visite willen hebben. Dat wordt mij veel te druk!

Ik zou zeggen: maak je eigen keuze, wie wil jij als eerste op bezoek hebben? Die vraag je als eerste en de rest moet zich maar even vooraf melden met de vraag wanneer het schikt. En zoals iemand anders al schreef: laat het probleem bij hen liggen, zij willen niet bij elkaar in de kamer, dan moeten zij ook maar zorgen dat het niet gebeurt.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Probeer 1 ding voor ogen te houden, Het is jullie kindje en jullie kraamtijd! Laat die niet verpesten door wie of wat dan ook. bedenkt goed wie je meteen wil zien en wie een paar dagen kan wachten. Bij onze eerste zijn er bij ons wat spanningen ontstaan waardoor ik niet van mijn kraamtijd heb kunnen genieten. Hier heb ik altijd last van gehad en besloten dat ons dat gene 2e keer zou overkomen. Bij ons 2e kindje hebben w ehet dus heel anders aangepakt. Pas in d eochtend gebeld dat ze was geboren en niet meteen na de bevalling. Mijn pa was werken en mijn moeder vrij. Zij kon dus komen en mijn vader kwam na zijn werk. Mijn schoonouders hebben we gezegd dat we de eerste dag 'rustig aan wilde doen en dat ze de dag erna welkom waren.

3. Aura

Aura Niet meer actief

dankjulliewel voor jullie reacties.

Ik ga gewoon zoveel mogelijk los proberen te laten, hoewel dat dat best heel moeilijk is.
    Mijn moeder en mijn zusje zijn sowieso bij de bevalling (en mijn man natuurlijk ook haha). Dus die zijn er sowieso al.
    Denk dat ik daarna mijn opa en oma bel en mijn vader en dan kijken wie er eerder wil komen.
    Maar goed....het zal wrs. wel loslopen als ze dit kleine prinsesje eenmaal zien...althans hoop ik :D.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk datdat het beste is.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje wat lastig zeg.
    Herken het wel een beetje. Mijn ouders zijn nog niet zo lang gescheiden en mijn vader heeft alweer een nieuwe vriendin. Mijn ouders zijn dus ook niet erg gezellig in 1 kamer. Soms gaat het goed, maar meestal niet.
    Toen Milan geboren werdt heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ze hun problemen maar even thuis moesten laten. En mijn vader zijn vriendin maar niet mee moest nemen.
    Ik heb toen aangegeven dat ik het gezellig wil houden en als er ook maar 1 verkeerd woord valt ze allebei kunnen vertrekken. En eigenlijk is dit heel goed gegaan.

Als ik jou was zou ik het ook zo doen. En niet het probleem bij jezelf neerleggen. Laat ze het maar lekker zelf oplossen.

Deel Deze Pagina