Wéér eem kraamfeest vraagje :)

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Linda, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wij willen zowieso een kraamfeest houden alleen zitten we met de datum.

Nu hadden we gister eindelijk een datum: zondag 9 mei. Bedenk ik me net dat het dan moederdag is............ wat zeggen jullie, maakt niks uit of is dat raar om het op zo'n dag te doen? We willen er ongeveer drie uur voor uit trekken.

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ach, mij zou het niets uitmaken. Jij bent dan ook moeder geworden. Mooi symbolisch. Je zou het in je omgeving kunnen polsen, wat die ervan vindt.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Opzich zou ik het niet erg vinden. Maar dat komt omdat we niet bij de moeders langsgaan op die dag. Mijn zusje gaat wel bij haar moeder, en de schoonmoeder langs, die zou met zo'n feestje blijven rijden.
    Ligt dus een beetje aan de tradities met moederdag..

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou een andere dag kiezen......of even aan de moeders vragen wat zij ervan vinden? je hebt alleen kans dat neit iedereen komt, omdat ze ook langs de moeders willen...

5. marjonz

marjonz Lid

25 okt 2007
    73
    1
    0
    waarom doe je het op zondag? wij hebben het op zaterdag gedaan van 15.00 tot 18.00 uur (ik vond het trouwens ideaal! zou het zo weer doen)
    en toen hebben we die dag erna (zondag) foto`s bekeken, cadeautjes nog weer eens rustig bekeken,nagepraat.
    want je man moet toch waarschijnlijk op maandag weer aan het werk die dag erna. en heb nog even heerlijk bijgeslapen,want ik vond het wel behoorlijk vermoeiend zo`n middag VOL in de belangstelling.

Deel Deze Pagina