beide verminderd vruchtbaar, kans op spontane zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LauraS1983, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi,

Ik ben in aug 2007 gestopt met de pil. werd niet ongesteld en na een jaar en medicijnen kreeg ik een cyclus van 6 wk. Bij de gyneacoloog werd geconstateerd dat ik geen of weinig eisprongen krijg en het zaad van mijn man is behoorlijk slecht... Toch zijn we met de eerste IUI direct zwanger geraakt en heb nu een super zoontje. Mijn cyclus is weer 6 weken, maar nu had ik afgelopen weekend ongesteld moeten worden wat niet gebeurd is en tevens ben ik vanaf zondagavond steeds misselijk. Ik heb maandag een test gedaan die negatief is, wat ik ook had verwacht. In zkh was gezegd dat de kans op spontane zwangerschap echt nihil is.

Nu vraag ik me af of anderen in soortgelijke situatie toch spontaan zwanger zijn geraakt. (ik verwacht niet dat ik het nu ben, maar twijfel door de misselijkheid)

:(

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ik heb genoeg verhalen gehoord via via maar ook van dichterbij dat het wel kan...zeker na een eerste zwangerschap! dus een kans is er zeker volgens mij!ik zou gewoon blijven proberen naast eventueel weer via de gyn...misschien is het nu (of binnenkort) wel raak! zou geweldig zijn!!!

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    het is gewoon geluk hebben!! ik hoop het voor je.
    Mijn vriendin zit in dezelfde positie als jij, maar krijgt in december de eerste iui behandeling. Ik hoop ook echt dat zij zwanger wordt. Gun het haar zo.!
    Dus jou berichtje geeft moed.

Tja en of je zelfs zwanger bent, kan natuurlijk... dubbeltje moet net goed vallen...!!!

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Er is altijd een kans, nog maar een testje doen, zou ik zeggen...

5. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    bedankt voor jullie reactie!

Rensje: Ja het kan idd al snel goed gaan met veel geluk! hoop dat je vriendin snel zwanger wordt!

nou morgen ga ik toch weer een testje doen, nog steeds niet ongesteld, wee gevoel,opgezette buik en pijnlijke lies... Maar goed ga er nog steeds van uit dat het allemaal toeval is en dat de test negatief zal zijn!

Deel Deze Pagina