hallo allemaal , vandaag ben ik 14 dagen na iui 9 dagen na spuit pregnyl 5000 eerdisteren plaste ik licht positief vandaag een dikkere streep vraag me af of het nog door de pregnyl kan komen grts evke
Als de streep donkerder is geworden, dan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat je zwanger bent Pregnyl is ongeveer na 10 dagen uit je lijf, dus de eerste test zou misschien nog van de pregnyl geweest kunnen zijn. Maar aangezien je vandaag, dus 11 dagen na pregnyl een duiderlijkere test hebt, zeg ik gefeliciteerd
Jep ik heb begrepen dat pregnyl tot 11 dagen na inspuiten de tests beinvloed dus wacht het ruim af om teleurstellingen te voorkomen. Ik duim wel voor het goede nieuws
Ik zou ook heeeel even wachten nog en overmorgen bijvoorbeeld testen. Heb je dan een NOG positievere test dan mag je er echt van uit gaan dat je zwanger bent! Ik duim voor je
dag dames , bedankt dames voor de antwoorden !!! giteren bloed laten prikken en hcg was 230 we zijn voorzichtig blij veel succes gewenst voor elk !!!