Ik moest hier net aan denken.. Er was een tijdje terug een topic over een Belgische vrouw die vermist was... ik heb het topic een beetje gevolgd en vroeg me af hoe het nu is? Is ze al gevonden, of wordt ze nog steeds vermist?
Elke Wevers al twee jaar vermist (Maaseik) - Het Nieuwsblad deze vrouw bedoel je vast, topic is toen verwijderd op aandringen van politieonderzoek ofzo.
de TS die toen de oproep deed kan/kon ook niet meer reageren want het topic is verwijderd ivm politieonderzoek.
Ja ik kon hem al niet meer vinden.. Maar ik lees dat ze nog niet gevonden is... Echt verschrikkelijk!
Ik kijk nog weleens op facebook omdat ik er ook nog regelmatig aan denk. Zo verschrikkelijk.....Jammer dat @Nachtzon (topicstarter destijds) er niet teveel over mag vertellen, idd. ivm politieonderzoek etc.
helaas nog steeds geen nieuws van haar' ik kom uit belgie dus ik heb alles wel gezien & gehoord ervan ook nog steeds overal opsporingsblaren & een truck helemaal vol foto's van haar maar vind het echt jammer om dit te zeggen maar ik denk dat ze niet meer levend zal gevonden worden daarvoor duurt dit toch allemaal veel te lang'
Ojaa tom hompes! geen idee Pfff is nog steeds verdachten wegens een negatieve leugentest' maar daar blijft het ook bij hij ontkent alles....
Geen idee maar het blijkt dat hij al eerder al gelogen tijdens de leugentest Kweet het niet' ik was er niet bij maar een leugentest liegt toch niet?