Hey meiden Ik ben Liesje en wordt in maart 22 jaar. Ik en mijn vriend willen sinds een tijdje zwanger worden. Mijn laatste menstruatie was 25 dec 2015 Nu heb ik sinds een aantal dagen zeer pinlijke tepels, ook ee zeurend gevoel in mijn onderbuik (precies menstruatiepijn, maar mijn maadsotnden komen niet), ook heb ik steeds het gevoel dat ik moet plassen maar meestal zijn het maar enkele druppels en ik heb heel veel last van winderigheid (heel vervelend) Deze ochtend deed ik een zwangerschapstest maar die was negatief. Zou ik nu zwanger zijn of niet? Word gek van de onduidelijkheid. Iemand ervaring hiermee? Bedankt ~ xx ~ Liesje
Een test zegt meer dan symptomen. Symptomen kunnen je erg goed voor de gek houden. Vaak ga je ook van alles voelen doordat je graag zwanger wilt zijn. Maar wist je dat de meeste vrouwen in de ronde dat ze zwanger bleken nergens last van hadden, terwijl ze alle voorgaande rondes van alles meenden te voelen? Het is een misverstand dat je van alles moet voelen tijdens een prille zwangerschap. Vaak ontstaan de klachten pas ook vanaf 6 weken zwangerschap. Mochten je klachten komen van edn zwangerschap, dan komt dat door het HCG-hormoon en dan zou dat dus te zien moeten zijn op een zwangerschapstest. Je test is nu nog negatief. Je bent dus nog niet zwanger helaas. Maar doe over een paar dagen nog eens een test. Wellicht heb je te vroeg getest. Waar zit je nu in je cyclus en hoe lang duurden je laatste cyclussen? Ben je regelmatig ongesteld? Steeds enkele druppels plassen kan goed duiden op een blaasontsteking trouwens. Daarvoor hoef je geen pijnklachten te hebben. Zou sowieso je urine laten controleren. Vaak krijg je in het laatste trimester van de zwangerschap last van enkele druppels plassen per keer doordat de baby met het hoofdje op je blaas drukt. Blaasontsteking kan ontstaan door sex, dus vreemd is het niet.
Nee, er wordt niet gezegd dat het tussen je twee oren zit. Er wordt een duidelijke uitgebreide uitleg gegeven. Heel veel dames die zwanger willen worden voelen de verschillende signalen van hun lijf duidelijker, gewoon omdat ze er wat meer mee bezig zijn. Heel veel symptomen die bij zwangerschap passen, passen ook bij een naderende menstruatie, of bij andere kwaaltjes. De echte zwangerschapssymptomen worden veroorzaakt door de aanmaak van HCG. Dit is het zwangerschapshormoon, hetgeen met een zwangerschapstest aan te tonen is. Je zwangerschapstest was negatief. De symptomen die je voelt lijken dus niet veroorzaakt te worden door een zwangerschap. Hoop echter dat je snel een positieve test zal hebben!
Gek genoeg gaat het op een gegeven moment wel tussen je oren zitten.. (om even terug te komen op je reactie) En dat is ook meer dan logisch, en omdat je zo graag zwanger wilt zijn, vergelijk je vaak de symptomen van een aankomende menstruatie met een beginnende zwangerschap! En de pest is, omdat de symptomen vaak overeenkomen met elkaar, dat het ook zo maar kan zijn dat je wel zwanger bent! Deze ronde is het helaas niet raak, anders had je wel een positieve test gehad! Heel zwart wit gezien! Dus ga daar maar vanuit. Ik hoop voor je dat je gauw, wel, een positieve test in handen mag nemen!!!! Hoe lang zijn jullie nu bezig? Ben je regelmatig en maak je ook gebruik van ovulatietesten? Het laatste kan je kans vergroten op een zwangerschap
Toen wij de eerste maand hadden geprobeerd een kindje te maken voelde ik vanalles.Buikpijn krampen borsten deden pijn echt noem het. Maar ik werd gewoon ongesteld. De maand erna voelde ik niets en ging ik er van uit dat ik ongesteld zou worden.. maar ik werd het niet .... Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo is hoor maar je kunt je zelf best een beetje gek maken.