Hoi, Wellicht een stomme vraag maar ik heb gisteren 2 glazen wijn gedronken tijdens het kerstdiner en vanmiddag test ik positief. Voordat ik een gat in de lucht spring: kan dit vals positief zijn? Ik heb een digitale CB test gedaan en ben nu ruim een week overtijd. Vlak voor de kerst had ik echter ook al een Kruidvat test gedaan en deze was negatief terwijl ik toen toch ook al 4 dagen overtijd was! Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid over kan geven! Alvast bedankt!
Misschien heb je deze maand een langere cyclus en ben je nog geen week overtijd? Maar nee alcohol kan dat niet, dus Gefeliciteerd!
das geen stomme vraag.. zou ik mij ook gaan afvragen maar ik zou denken van niet HCG is HCG ..geen alcohol hhaha.. maar goed.. even nog eentje doen dan maar in ieder geval een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik denk ook niet dat dat invloed heeft op test....hij geeft alleen positief aan als er HCG in je lijf zit en volgens mij zit dat niet in alcohol
haha was het maar zo voor sommige vrouwen al lijkt het soms wel zo te zijn dat na een nachtje drinken sommige meiden zwanger raken... hahahahaha hmmm zet je toch wel aan het nadenken!
Bedankt voor jullie antwoorden, doe voor de zekerheid morgen ochtend maar een testje maar dan is het een voorlopige "Jippie"!
Gefeliciteerd en de digitale CB heeft volgens mij meer HCG nodig dan bijv een KV test, dus neem aan dat het echt raak is als een digitale CB zwanger aangeeft..
Ik zou niet eens een test durven doen als ik de dag ervoor alcohol had gehad. Maar ik denk ook dat 't geen invloed zal hebben en CB-digi is zeer betrouwbaar, dus volgens mij kunnen we je feliciteren hoor!
Gisteren twee glaasjes wijn en vanmiddag een test die positief was? Die alcohol is al laaaaaaaaaaaang je lijf uit hoor meid! En beïnvloedt zo'n test echt niet. Streepje is streepje en zoals hierboven, hcg = hcg hoor! Kortom: van harte gefeliciteerd meid! Zwanger, wow! Had de dag voor de test ook 2 of 3 biertjes op, was ook positief en Lena is inmiddels 8 maanden oud
Ja een test kan wel degelijk vals positief geven na alcohol! In het onderdeel voor testen staat hierover een topic van Kristel. Dus morgen opnieuw testen en dan zonder alcohol