Hallo lieve dames.. Vandaag ben ik jarig en zoals jullie weten ben ik al een paar daagjes aan het testen. Nou heb ik gisteren een cb+ gehaald (kon niet naar de kv) daar zag ik niks op.. Vanmorgen met ochtendurine maar de 2e gedaan. Als hij er is, kan ik het niet laten... nou zag ik tijdens het doorlopen al een reactie.. dus ik hoopte dat hij duidelijk zou worden. Maar het blijft een tuurder.. (verderop in topic een betere foto) De streep is blauw volgens mij en even breed als de c, maar de rand is wel wat blauwer dan de uitloop (net als bij de c zelf) vanmiddag krijg ik een kv van een vriendin en die doe ik morgen.. maar wat denken jullie? (ps slechte foto, maar ik heb alleen mijn mobieltje nu en duidelijker krijg ik het niet. hij is niet bewerkt!)
Idd leg me ff op wit papier en fotografeer m opnieuw! Kan echt geen ruk zien joh... Ik hoop het heel hard voor je iig. En btw: HAPPY BIRTHDAY!!!!
ja ik zal eerst mijn draakje in bad gooien (dat doe ik voorzichtig hoor) en daarna eerst eens de gewone camera opzoeken..
De strip is echt te ver weg om het te kunnen zien. Zou inderdaad wel een heeeeel mooi cadeau zijn. Dan breng je alle andere cadeautjes terug toch? Fijne verjaardag!
Nanette super gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zie een tweede streep staan maar weet niet of ik get goed zie en o dat op de goede plek is namelijk vanaf de controlestreep zo halverwege. Ben enieuwd naar de goede foto. Xxx joyce
nou 2 nieuwe foto's.. hier lijken het pennenstreepjes, maar als je ze in negatief zet zie je dat ze even breed zijn. de strip ziet er wat goor uit, omdat ik steeds even dat ding pak en tuur Maar denken jullie dat ik voorzichtig mag beginnen te hopen?
Op de bovenste denk ik er een te zien, maar op de onderste zie ik helemaal niets Vanmiddag kreeg je een kv? Post daar eens een fototje van straks als je wil!
Wat is dit voor een test dan?! Helemaal uit elkaar gehaald?! Ik zou toch echt even een KV test halen.... Gefeliciflapstaart nog met je verjaardag!
ja ik sloop testen.. dat is een vreselijke afwijking van mij maar het staat in de post../ het is een cb+
Gefeliciteerd met je verjaardag! Eerlijk gezegt zie ik op dit moment nog niets, maar als jij hem wel ziet, zou hij er wel staan ! In het echt is toch altijd duidelijker dan op een foto met een tuurtest. Benieuwd naar je kv test.
whahaha ok, je had bouwvakker moeten worden kon er al niks van bakken hahaha.... Maar goed, je gaat morgen ook een kv test doen las ik weer elders
Sorry, ik kan er echt niets van maken meis.. Volgende keer je test even op een wit papier leggen, dat komt je streepje beter uit, en wordt de aandacht niet naar de achtergrond getrokken.... Morgen even een andere test doen
Ik zou echt een andere test kopen. Ik deed 4!! Keer een clearblue plus en daar kwam zelfs een goed zichtbaar blauwe streep op en ik ben gewoon echt niet zwanger hoor. Haal maar een kruidvattestje, die zijn meestal wél te betrouwen