Hallo meiden, Wij lopen nu ruim een half jaar bij het spaarne ziekenhuis maar hebben daar geen goed gevoel bij. Het ziekenhuis schijnt wel goed aangeschreven te staan maar bij ons gaat het blijkbaar door samenloop van omstandigheden helemaal niet soepel. Nu zijn we door onze huisarts doorverwezen naar het VU ziekenhuis in Amsterdam. Ik ben heel benieuwd wat de ervaringen van jullie zijn in dit ziekenhuis! Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Hallo Anne81, Nog niet veel ervaringen, maar wel goede ervaringen bij de VU. Geen vaste arts, maar over de twee die ik tot nu toe heb gehad was ik erg tevreden. Al met al: erg aardig, geduldig en behulpzaam. Wel een keer moeite gehad om de samenlevingstest te plannen door drukte op de afdeling, maar de volgende keer was er weer volop plek.
O ja, nog een aanvulling: het is een accademisch ziekenhuis, dus hou er wel rekening mee dat er vaak co-assistenten meekijken of de behandeling uitvoeren.
He Anne81, Hier een ervaren bezoekster van het Vu in Amsterdam. Wij lopen er nu bijna 2 jaar! Oeps! Zoals al eerder gezegd, geen vaste artsen, net wanneer hoe wat waar. En er lopen wel eens leerlingen (of hoe je het ook wilt noemen) mee! Zelf heb ik met een van deze punten problemen. Allemaal erg liefe en behulpzame mensen, stuk voor stuk! Wat ik vooral heel prettig vind is dat het echt helemaal een apart centrum is, bij de vooronderzoeken bij ons ook in het VU moesten weer eerst door andere afdelingen naar de afdeling ferteliteit. Nu echt alleen een centrum voor iui/ivf/icsi dus iedereen die je tegenkomt komt voor hetzelfde! Prettig! Dus tja, positief, al zeg ik het zelf! Succes, Liefs Schaapje
bedankt voor jullie reacties! Het klinkt op zich wel positief. Ik vind het nogsteeds lastig of we nu wel of niet moeten overstappen, het lijkt me wel een gedoe. De clomid doet nu eindelijk goed zijn werk dus eigenlijk kunnen we nu wel even vooruit zonder ziekenhuis, behalve dan dat ik eigenlijk een samenlevingstest zou willen doen, omdat ik het gevoel heb dat ik te weinig slijm aanmaak. Maar dat doen ze niet bij dit ziekenhuis, dat vinden ze ouderwets... Nou ja nog even goed erover nadenken. Bedankt! En succes met zwanger worden xxx Anne