temp omlaag... ongi komt eraan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leanne, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Hallo Allemaal,

    Helaas geen mooi verjaardagscadeau voor mij. Ten minst dat denk ik.... :cry: Ik had 31-01 mijn ei (was mijn 30e verjaardag) Na een aantal dagen een temp van 36,8 is hij nu weer omlaag naar 36,6. Als ik dit vergelijk met de andere keren dat ik heb getempt komt de ongi er weer aan. Zaterdag is mijn NOD dus ik wacht even rustig af.

    Ik had het niet verwacht maar deze keer ben ik er echt enorm verdrietig van. Misschien omdat ik me toch teveel had verheugd op een verjaardagscadeu :(

    Is het eigenlijk altijd zo dat je temp hoog blijft als je zwanger bent of kun je ook zwanger zijn als je temp lager is?

    Anyways... nog een paar dagen dan kunnen we wellicht verder met ronde 7 :(

    Leanne
     
  2. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb het wel eens eerder gehoort ..dat was een vraag van iemand op www.predictor.nl...dus wie weet zolang er geen :evil: zijn is er hoop toch ...ik duim voor je ...greetz asjuh
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb het even voor je opgezocht en gecopieert ...

    Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben. Had een tijdje gewacht met de test omdat mijn ochtendtemperatuur niet 37.3 of hoger was. Ik had gelezen op een site dat je temperatuur vanaf de bevruchting min. 37,3 is en blijft. Kan het echt zo zijn dat sommige vrouwen dat niet hebben?


    Gefeliciteerd! Dat dat kan, daar ben jij dus het bewijs van. Sommige vrouwen hebben een hele lage basis temperatuur. Het gaat erom dat tijdens de eisprong de temperatuur duidelijk stijgt. Meestal met zo'n 0,2 - 0,5 C. Bij zwangerschap blijft deze temperatuur inderdaad hoog. Er is niks mis met een "lagere" temperatuur. En zwanger ben je, dus geniet er maar van.
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Maar bedoelen ze hier niet mee dat je temp wel hoger moet blijven, maar niet min 37,3 hoeft te zijn. Ik begreep namelijk dat haar temp al 0,2 gedaald is... Zover ik er verstand van heb, is dat helaas geen goed teken :cry:
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar als de 30ste je eisprong was (op een maandag), heb je dan niet maandag je NOD??
     
  6. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Mijn ei was op de 31e januari, toen was ik jarig.
    en de afgelopen keren had werd ik altijd 11 dagen na mijn ei ongi... dat is zaterdag (11 februari). maar mijn temp gaat nu al omlaag :(

    ook heb ik last van steekjes in mijn buik...

    LEanne
     
  7. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Ik snap er niks meer van. vanochtend was mijn temp ineens 36.9! dat is 0,3 hoger dan gister....

    iemand enig idee hoe dit kan?

    Leanne
     
  8. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Kan een innestelingsdip zijn, zoals je wel eens aangeven of FF..

    Liefs Shannen
     
  9. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Kweet het niet, vandaag was mijn temp om 07.00uur 36,7 (lager dus dan gister) maar ik mocht een beetje uitsapen en om 09.00uur was mijn temp 36,9. tja kweet ook niet waarom ik nog een keer ging tempen maar nu twijfel ik wel een beetje aan mezelf. zou mijn temp dan toch hoog kunnen zijn?

    Ik ben best gespannen of ik morgen de duiveltjes krijg. Ik ga er maar vanuit van wel....

    Heeft iemand anders hier ervaring mee?

    Leanne
     
  10. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Het zat er al even aan te komen mar vandaag zijn de duivels gearriveerd.

    op naar ronde 7

    nieuwe NOD wordt 19 maart

    Leanne
     

Deel Deze Pagina