Iemand verstand provera

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Whitepearl, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb altijd normale cyclus gehad maar ben een jaar terug veel afgevallen door te snel werkende schildklier.
    Ondertussen weer op normaal gewicht maar menstruatie komt maar niet op gang nu dus kuur provera gehad.
    Ik wil ook heel graag zwanger worden en zit dus echt te wachten op mijn menstruatie.
    Mijn huisarts zegt alleenmaar je bent gewoon vruchtbaar ik geloof er niks van.
    Maar mu zit ik op dag 18 na provera en wordmaar niet ongesteld hoe kan dit?
    Mijn huisarts zegt gewoon afwachten.
    Iemand enig idee of het vaak voorkomt dat je niet ongesteld word na kuur?

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Volgens mijn gyn had ik toen binnen 10 dagen na de kuur ongesteld moeten worden...helaas heeft provera bij mij niks geholpen maar dat komt omdat ik bijna geen baarmoederslijmvlies heb..

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik werd 7 dagen na de laatste pil ongi.

Maar het kan idd zijn dat je geen baarmoederslijmvlies hebt opgebouwd, waardoor er dus ook niets af te breken valt..

Hopelijk kunnen jullie gauw verder! Maar als je nu al 18 dagen na provera nog niet ongi bent, dan verwacht ik dat het ook niet meer zal komen:( althans, niet door de provera. Een eigen menstruatie kan natuurlijk wel.
    Ik zou nog even afwachten en als er niets gebeurt uit zichzelf, danweer gewoon terug naar de ha.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Provera-expert ;) hier;

Als je na Provera geen menstruatie krijgt, heb je geen baarmoederslijmvlies opgebouwd. Provera doet alleen het opgebouwde slijmvlies laten afbreken en dan is de hoop dat je cyclus opnieuw start maar daar zorgt Provera zelf niet voor :(.

Zelf ben ik ook zo vaak teleurgesteld en bang gemaakt als er niks gebeurde na Provera, maar inmiddels weet ik hoe het zit.

5. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik werd altijd binnen een paar dagen ongesteld. Ik zou contact opnemen met je arts en vragen om een echo + nieuwe kuur met andere medicatie

Deel Deze Pagina